Συμφωνούμε σήμερα για 118η φορά με τους θεσμούς.

Τετάρτη 13 Μαρτίου 2013

Οι διάλογοι στη σύσκεψη



Ωρα 19. 00
ΣΑΜΑΡΑΣ: Καλωσήρθατε! Μου λείψατε:
ΤΟΜΣΕΝ: Καλώς σας βρήκαμε! Και σε εμάς λείψατε. Αφόρητα!

Ωρα 19. 03
ΣΑΜΑΡΑΣ: Κύριε Μαζούρ κάθεστε στην καρέκλα που κάθεται στις συσκέψεις αρχηγών  ο κ. Κουβέλης.
ΜΑΖΟΥΧ: Μεγάλη μου τιμή. Ο κύριος Φώτης τελικά είναι ο πιο πρόθυμος.
ΜΟΡΣ: Αυτή που κάθομαι εγώ πρέπει να είναι η καρέκλα του Βενιζέλου. Έχει βουλιάξει.

Ωρα 19.07
ΤΟΜΣΕΝ: Οι διαδηλώσεις των Αγανακτισμένων, άστα να πάνε. Την Κυριακή διακόψαμε τη σύσκεψη με το στουρνάρι...
ΣΑΜΑΡΑΣ: ... Στουρνάρας.
ΤΟΜΣΕΝ: Στουρνάρι, ξέρω τι σας λέω. Λοιπόν ήταν τόσο λίγος κόσμος στο Σύνταγμα που πήγαμε κι εμείς να φαίνονται περισσότεροι.
ΣΑΜΑΡΑΣ: Έλληνες. Μόνο αν βάλουμε καναπέδες στο Σύνταγμα θα γεμίσει πάλι. Χα, χα!




Ωρα 18.50
ΣΑΜΑΡΑΣ: Λοιπόν το έχω φέρει το θέμα έτσι μέσω των καναλιών, που το σοβαρότερο που υποτίθεται συζητάμε εδώ είναι,  αν θα πρέπει να πληρώνεται το χαράτσι στη ΔΕΗ ή στην Εφορία.
ΤΟΜΣΕΝ: Στην προπαγάνδα είστε άπαιχτοι.
ΣΑΜΑΡΑΣ: Αυτό να λέγεται! ΔΕΗ ή Εφορία λοιπόν;
ΤΟΜΣΕΝ: Να κάνουμε κλήρωση. Ελα Μαζούχ, τι λέει το χαρτάκι;
ΜΑΖΟΥΧ: Εφορία.
ΣΑΜΑΡΑΣ. Οκέι, κατακυρώθηκε. Θα ενημερώσω μόνο την Σπυράκη.




Ωρα 19.54
ΣΑΜΑΡΑΣ: Τώρα είναι η στιγμή που τάχα  πλακωνόμαστε. Φωνάξτε μου.
ΤΟΜΣΕΝ: Κύριε Σαμαρά, αρκετά πια με τους δημοσίους υπαλλήλους. ΑΡΚΕΤΑ! Τον πούλο!
ΣΑΜΑΡΑΣ: Το παρατραβήξατε! Τώρα θα σας φωνάξω κι εγώ! Θα περάσετε πάνω από το πτώμα μου. Έξω από δω!! Ακόμα εδώ είστε;;; ΕΞΩ ΕΙΠΑ!! Στον αγύριστο!



Ωρα 20.46
ΜΑΖΟΥΧΜένει το θέμα για το ενιαίο τέλος ακινήτων.
ΣΑΜΑΡΑΣ: Ό,τι πείτε!
ΤΟΜΣΕΝ: Για τον ΦΠΑ στην εστίαση;
ΣΑΜΑΡΑΣ: Να τον μειώσουμε στην αστείαση! Καλό, ε;
ΤΟΜΣΕΝ: Οκ!
ΣΑΜΑΡΑΣ: Τώρα θα ανάψω το τζάκι.
ΤΟΜΣΕΝ: Με 25 βαθμούς; Θα βγάλουμε  ιλαρά!
ΣΑΜΑΡΑΣ: Πρέπει να βγει λευκός καπνός από το Μαξίμου.
ΤΟΜΣΕΝ: Οχι, γιατί θα τον δουν και θα πλακώσουν τα σκυλιά.