Συμφωνούμε σήμερα για 118η φορά με τους θεσμούς.

Κυριακή 26 Ιουνίου 2011

Διάλογος σοκ Παπανδρέου- Βενιζέλου, για τα στημένα οικονομικά μέτρα!

Καλά, δεν έχουν τελειωμό οι αποκαλύψεις για τα στημένα  ματς και τα στημένα οικονομικά μέτρα. Το Πάμε Λουκέτο αποκαλύπτει διάλογο που καταγράφηκε χθες το απόγευμα, μετά την ανακοινωση των μέτρων του μεσοπρόθεσμου.

Ακούμε και διαβάζουμε  το διάλογο  μεταξύ Γ.  Παπανδρέου  ( Γ)  και Β. Βενιζέλου (Β), γεμάτο κωδικούς και συνθηματικά:


Β : Κύριε Γιώργο , καλημέρα, τι κάνετε;

Γ: Καλημέρα Βαγγέλη, Συγχαρητήρια αγόρι μου να πούμε για τα μέτρα που ανακοίνωσες.

Β.: Ευχαριστώ πάρα πολύ. Δεν μπόρεσα να κοιμηθώ όλη τη νύχτα από την υπερένταση .

Γ : Αυτό το ίδιο έχουν και οι δικοί μου, το ίδιο πράγμα, δεν μπορούν να κοιμηθούνε.Το πάθαινε και ο Παπακωνσταντίνου.

Β   Ναι, κύριε Γιώρο , καλά, δεν έχω κοιμηθεί.

Γ : Το ίδιο παθαίνουν κι οι άλλοι, οι δικοί μου, δεν μπορούν να κοιμηθούνε.

Β. Τόσο πολύ κύριε Γιώργο ;

Γ: Κι όσο περισσότερο βάζουμε φόρους  τόσο γίνεται. Κατ' αρχάς έλα να σου πω, εχθές κοιτάγανε, το βλέπαμε με τον¨Ολι Ρέν  και στον Σόιμπλε στο Sofitel στις Βρυξέλλες. . Ξέρεις τι είπαν όλοι; «Ο μόνος που παίζει με ψυχή και είναι έτοιμος να τους φάει όλους  τους Ελληνες είναι ο Βενιζέο », χωρίς να ξέρουνε τίποτε…. (γέλια).

Β: Α δεν ξέρουν, έχουν (ακατάληπτο)… (γέλια)

Γ: Ολοι οι άλλοι φορολογούσανε σε δεύτερο βαθμό από εσένα να πούμε. Και Δηλαδή, εσύ έπαιζες μία, μη σου πω δύο πιο δυνατά. Αφού κάποια στιγμή που βάρεσες αυτό το κάρφωμα  στους ελέυθερους επαγγελματίες με το κεφαλικό φόρο 3000 ευρώ, στο τελευταίο δίλεπτο, σηκώθηκε η Μέρκελ  και χοροπηδάγανε.

Β.: Κύριε Μάκη μόνο ότι τελείωσε το φάρμακο, να ξέρετε!

Γ : Εντάξει, αγορίνα μου, θα σου φέρω εγώ. Πότε θέλεις εσύ άλλο;

Β: Ε, τώρα θέλω στη ψήφιση του μεσοπρόθεσμου.

Γ : Πότε θέλεις αγόρι μου;

Β.: 27 Ιουνίου, όταν ψηφίζουμε το φάρμακο!

Γ: Ε καλά ρε παιδάκι μου, έχεις τρελαθεί; Θα σου έχω ετοιμάσει να πούμε, εντάξει. Θα σου έχω φτιάξει αγόρι μου.

Β .: Εντάξει κύριε Γιώργο. ,Θα μείνετε Βρυξέλες  ή θα σας δούμε;

 Γ: Όχι, το απόγευμα, θα έρθω, να δω το τη συνεδριάση στην Αθήνα,  δεν πάω στη συνεδρίαση , να τους δώσω και την τιμή να πάω στους μπινέδες αυτούς!

Β.: Εγινε, θα τα πούμε.

Γ: Εγινε αγόρι μου, συγχαρητήρια λεβέντη μου.
Β. Το φάρμακο μη ξεχάσετε για να ντοπαριστώ για άλλα μέτρα.
Γ : Τόπαμε αγορίνα μου