Συμφωνούμε σήμερα για 118η φορά με τους θεσμούς.

Τετάρτη 22 Δεκεμβρίου 2010

Μενεγάκη: Είμαι μπετατζής !

Και "Είμαι  πότε Κούρτης και πότε Βαρβέρης" !

Ένα - ένα να μας τα λέει η κ. Μενεγάκη, γιατί δεν την προλαβαίνουμε.

1. Στην εκπομπή της είπε: : “ Αντέχω ακόμη. Μέχρι που ένα πρωί ξαφνικά δεν θα με δείτε”!

( Αυτό είναι απειλή ή υπόσχεση;"

2. Στο περιοδικό Vogue :  “Αισθάνομαι ατρόμητη και λέω τα πράγματα με...

το όνομά τους ακόμη και σε έναν άνδρα, έχω πειθαρχία, είμαι στρατιώτης άπαξ και δεσμευτώ. Δεν παραπονιέμαι, όπως και ο μπετατζής δεν θα γκρινιάξει για πόνους στον ώμο του από το βάρος που κουβαλάει κάθε μέρα..''



Η δήλωση  Μενεγάκη, ότι είναι μπετατζής, είναι η δήλωση της χρονιάς. Κι εμείς το καταλάβαμε τόσα χρόνια, ότι ξέρει από ντουβάρια.Και από τούβλα, που ξεφουρνίζει κάθε τόσο, αυτά κι αν ξέρουμε!

3.  Στο ίδιο περιοδικό  : " Δεν είμαι ένα πράγμα, είμαι πολλά. Η μισή πλευρά του σπιτιού μου είναι Κούρτης και η άλλη Βαρβέρης. Αντικρουόμενα στιλ, αλλά είμαι και τα δύο!”, α

Κάτι προς SATO,Neoset, IKEA, δεν υπάρχει;  Μενεγάκη: Design και Λειτουργικότητα