Συμφωνούμε σήμερα για 118η φορά με τους θεσμούς.

Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

Η Αννα Βίσση ψάχνεται στο Ιντερνετ! Ποιος θα είναι ο σύντροφός της;

Θα τρελαθούμε σήμερα. Μετά τον Πάγκαλο που λέει ότι δεν θα πληρώσει την έκτακτη εισφορά και ας πάει να τον συλλάβει ο Βενιζέλος, άλλο θέμα μας προέκυψε. H  Άννα Βίσση δήλωσε  πως σκέφτεται σοβαρά να ανοίξει προφίλ στο Facebook με άλλο όνομα, προκειμένου να βρει σύντροφο!

Α, , φαίνεται πάλι πως θέλουν να μας αποπροσανατολίσουν από τα μέτρα! Πως έχει το θέμα; Ως εξής , που λέμε!

Σε συνέντευξή της σε ραδιοφωνικό σταθμό στην Κύπρο, απόσπασμα της οποίας μετέδωσε η «Πρωινή Μελέτη», είπε η απόλυτη σταρ:
΅Εκτός από κάποια Facebook που έχω κι είναι πιο επαγγελματικά, που τα παρακολουθώ μεν, αλλά τα χειρίζεται κάποιος άλλος, αποφάσισα να κάνω και κάτι δικό μου, χωρίς να βάλω το όνομά μου βέβαια, μήπως βρω και κάποιον»

 Όταν ρωτήθηκε για λεπτομέρειες , γιατί είχαν μπει καμιά 100αριά χιλιάδες και την έψαχναν, είπε: «Ε, δεν το έχω κάνει ακόμα».

Πως θέλει τον τύπο από το ϊντερνετ; Μάλλον θα σας απογοητεύσει, λόγω ... εθνικότητας!

«Εγώ πρέπει να τα φτιάξω με έναν ξένο. Με Ιρλανδό θέλω να τα φτιάξω, αυτοί οι λαοί μου αρέσουν» .

Βέβαια η  Ελεονώρα Μελέτη το πήγε σκοινί κορδόνι το θέμα : «Κι εμένα στο Facebook μου στέλνουν κάποια αγοράκια πολύ γλυκούλικα και υπό άλλες συνθήκες θα έβγαινα μαζί τους, ενώ τώρα τι να τους πω; “Πάμε για έναν καφέ;”. Ντρέπομαι».

Ακόμα δεν μπήκατε στο facebook;


«