Συμφωνούμε σήμερα για 118η φορά με τους θεσμούς.

Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2011

Kούγιας: " Νομίζω πως ο ο Λαζόπουλος έχει υπάρξει , ερωτευμένος μαζί μου! "

Βγαίνει ο Λαζόπουλος σε λίγες μέρες και προετοιμάζεται και ο... Κούγιας. Μάλλον για να δώσει υλικό στον "αντίπαλό" του.

Σήμερα κάνει δύο βήματα προς αυτή την κατεύθυνση:

1. Νομίζει , δηλώνει, πως ο ο Λαζόπουλος έχει υπάρξει ... ερωτευμένος μαζί του!

2. Και σημαντικότερο: Δηλώνει ότι δεν είναι πανύψηλος αλλά δεν είναι ... κοντός. " 1.78 είμαι" τονίζει και φωτογραφίζεται "καθ'' ύψος" με τον Δημήτρη Κωνσταντάρα, που του έχει πάρει τη συνέντευξη για το Τραγκικό περιοδικό   CRASH , που κυκλοφορεί.

Τα .χάι, λάιτς Κούγια :

"  Ο  Λαζόπουλος με μισεί. Νομίζω... έχει υπάρξει ερωτευμένος μαζί μου. Σε μικρότερη ηλικία, όταν ήμουν δικηγόρος του Στάθη του Ψάλτη με γνώρισε και απ ' ό, τι μου έχει πει και ο Στάθης ο Ψάλτης με... αγάπησε. Τώρα με μισεί. 0 Λαζόπουλος προσπάθησε κι αυτός, όλο εκείνο το χρονικό διάστημα που εγώ έκανα αυτά που έκανα και έλεγα αυτά που έλεγα, να αλλοιώσει την εικόνα μου . "

" ( ... ) Μια φορά μου είχε κάνει ανάλογες ερωτήσεις ο Πρετεντέρης στην εκπομπή του στην τηλεόραση. Με τον Λαζόπουλο τι έχεις με είχε ρωτήσει. Δεν έχω εγώ... ο Λαζόπουλος έχει του είπα γιατί εκεί δεν μπορούσα να πω αυτό που λέω τώρα"

" Δεν είμαι πανύψηλος, αλλά δεν είμαι κοντός. 1,78 είμαι. Έλα να μετρηθούμε ".

Βέβαια στη φωτογραφία Κούγιας - Κωνσταντάρας, φαίνονται σχεδόν...ισοϋψείς. Δεν βλέπουμε δηλαδή , που... πατάει ο Κούγιας !

Τον Κούγια τον πιστεύουμε ότι είναι 1.78, αλλά τον Κωνσταντάρα ότι είναι μόνο.... 1. 65 , με τίποτα!
\
Καλή τηλεοπτική χρονιά!