Συμφωνούμε σήμερα για 118η φορά με τους θεσμούς.

Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2011

" Γιώργο μου" , "Κάρολέ μου"


Έχει προκύψει ποτέ κάτι από συνάντηση πρωθυπουργού με τον Πρόεδρο της δημοκρατίας ή μετά από σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών στο Προεδρικό Μέγαρο;



Γιατί γίνονται; Αφού...
ο εκάστοτε πρόεδρος της Δημοκρατίας δεν έχει σχεδόν καμία αρμοδιότητα. Μπορεί να παραιτηθεί μόνο και να προκαλέσει εκλογές. Αλλά γι αυτό δεν χρειάζεται να πάει ο εκάστοτε πρωθυπουργός ή πολιτικοί αρχηγοί στο Προεδρικό.



Αλλά η παραίτηση στις σημερινές δύσκολες εποχές είναι δύσκολη υπόθεση, ακόμα και για ένα  Πρόεδρο της Δημοκρατίας.

Τουλάχιστον να δίνουν τα πρακτικά αυτών των επισκέψεων και συσκέψεων. Παλιότερα είχε γελάσει όλη η Ελλάδα  απίστευτα με τους διαλόγους " Κώστα μου" , " Ανδρέα μου". Κάπως έτσι θα έγινε και η συζήτηση σήμερα: " Γιώργο μου" , "Καρολέ μου". 



Και τι πάει κάθε τόσο ο Γιώργος και γιατί να ενημερώσει; Ο Πρόεδρος μπορεί να μπει στο διαδίκτυο και να μάθε τι γίνεται. Μήπως ο Γιώργος ξέρει κάτι περισσότερο; Δεν του τα λένε η Μέρκελ και ο Σαρκοζί.



Φυσικά αυτό το ένα , ενάμιση λεπτό για τις κάμερες και τους φωτογράφους , είναι το λεγόμενο «λεπτό της αμηχανίας», όπου πρέπει κάτι να πουν, μέχρι να τελειώσουν τα γυρίσματα και τα φλας.



Το μόνο ενδιαφέρον είναι οι συνεχείς καταφατικές κινήσεις του κ. Παπούλια με το κεφάλι.






ΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ

Ουρές για ... σιτάρι και ζάχαρη , μετά την κωμική εμφάνιση Ρόβλια στον Χατζηνικολάου!


Η χρεοκοπία θα γιορταστεί στις 28 Οκτωβρίου στην Κρήτη, με Γιώργο και Σοσιαλιστική Διεθνή!


Γήπεδο και Παπανδρέου στο… Γουδή, ζητούσαν οι οπαδοί του Παναθηναϊκού!