Συμφωνούμε σήμερα για 118η φορά με τους θεσμούς.

Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

"Ο Ψωμιάδης ζήτησε να σταματήσει η διαφήμιση του "Αγαπούλα" ( Θα την κάνει ο ίδιος )

ΑΤΑΚΕΣ ΗΜΕΡΑΣ
Σήμερα έχω επέτειο ενός χρόνου, που μπήκα στη σειρά  του σούπερ μάρκετ , μέχρι 10 τεμάχια και δεν ξαναβγήκα.

Οι διαρρήκτες ήταν πολύ ευγενικοί. Μου έστειλαν  κάρτα "χρόνια πολλά" και " του χρόνου".


Μου έχει λείψει  πολύ το ΑΤΜ. Έχω δύο χρόνια να το δω.

Αν περιφέρουμε τον Πάγκαλο από σπίτι σε σπίτι των Φώτων, σωθήκαμε σαν χώρα


Έχουν τόσο καιρό να μου δώσουν το μισθό , που έχει πια παραγραφεί.

Ήμουν μέσα στους 3 που έβγαλε ο κλήρος και  απολύθηκαν στην πρωτοχρονιάτικη γιορτή του γραφείου.


Πήγα και κατέθεσα και τις πινακίδες από καροτσάκι του σούπερ μάρκετ

Δουλεύω συνέχεια για να τα βγάλω πέρα.  Το τελευταίο μεροκάματο που έκανα ήταν από τις 14 Νοεμβρίου , μέχρι τις 17 Δεκεμβρίου.

Ο Χρυσοχοίδης καταμπερδεύτηκε με τα γεγονότα. Για να είναι σίγουρος βάζει υποψηφιότητα και για την Εθνική Τράπεζα

Το περιστέρι προπονήθηκε σήμερα για να κάτσει αύριο στον ώμο του Καρατζαφέρη



Στη μαύρη αγορά τα εισιτήρια για τη βουτιά του Γκλέτσου αύριο στα κρύα νερά της Στυλίδας
Η βουτιά του Γκλέτσου αύριο θα είναι μεγαλύτερη από του ευρώ