Συμφωνούμε σήμερα για 118η φορά με τους θεσμούς.

Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 2011

*«Σε βρίσκω πολύ κύριο, αλλά περνάω κλιμακτήριο».To διαχρονικό τοπ 20

Τι τραγουδούσαν τα ξημερώματα στη Θεσσαλονίκη οι επώνυμοι που ηταν κλεισμένοι στα ξενοδοχεία τους:

*«Σε βρίσκω πολύ κύριο, αλλά περνάω κλιμακτήριο»
*«Τα ματάκια σου με καίν(ε), γιατί είσαι μανεκέν(ε)»

*«Το βράδυ θα ‘ρθω να σε πάρω – Γι’ αυτό μη φας, θα φάμε γλάρο» (Κώστας Καφάσης σε γαστριμαργικές υποσχέσεις)

*«Αν είχανε φωνή οι γκαρσονιέρες, θα ‘πεφταν σαν ξερόφυλλα οι βέρες» :


*«Θα φέρω τη βενζίνη, κι αναλαμβάνω την ευθύνη…
Την είχα άχτι, την είχα άχτι – Τώρα την έχω μόνο σε στάχτη
Μέσα στο τσίγκινο κουτί, που φύλαγε τα μπικουτί»

*«Από τον πύργο της Βαβέλ, έφυγα νύχτα με το ΚΤΕΛ»

*«Από το μασάζ στην γιόγκα κι απ’ την γιόγκα στο μασάζ
Σου το λέω και σου το ‘πα, το στραβό κορμί δεν ‘σιάζ΄»

*«Φτου, φτύνω αίμα, έγινα φυματικός για σένα»

*«Είσαι της ζωής μου γούρι, μες στον καύσωνα παγούρι»

*«Έλα να κάνουμε σεξ, έλα να κάνουμε σεξ, αντέχει η αγάπη μας σαν ανοξείδωτο πυρέξ»

*«Βενζινά γέμισε το ρεζερβουάρ – γιατί μου είπε au revoir – αυτή που αγαπάω»
*«Στης καρδιάς μου το τερέν, προηγείσαι 1-0»

*«Είσαι τρελός που πας εμένανε με άλλη να συγκρίνεις – Είσαι τρελός, γυαλιά σπασμένα σου το λέω καταπίνεις» (Πάολα)

*«Πάπαλα, πάπαλα, τα ‘θελα και τα ‘παθα» (Βασίλης Βασιλειάδης)

*«Την αγάπησα, μα μου βγήκε σκάρτη και σατράπισσα» (Ηλίας Μεγαλούδης)

*«Βρήκες μέρα να λερώσεις την βέρα» (Χρήστος Αυγερινός)

*«Απόψε έχω περίοδο, βρες μια άλλη δίοδο"

*«Σε κάθε άντρα αντιστοιχούν δέκα γυναίκες, το λένε οι στατιστικές μελέτες» (Νίκος Βασιλόπουλος)
AΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ
Το γκολ και η τούμπα του Σισέ κατά της Μίλαν
Το ζειμπέκικο της Φωτοτυπίας
Στη ΓΑΠ- οθήκη θα μιλήσει ο πρωθυπουργός
Αστακός η θεσσαλονίκη
40 κανονιοβολισμοί από κανόνια νερού
Θα ντυθεί Χρυσοχοίδης ο Παπανδρέου για τα εγκαίνια
Πήγε να πληρώσει σήμερα το ΜΙΝΙΟΝ
Ατάκες για το Λοβέρδο