Συμφωνούμε σήμερα για 118η φορά με τους θεσμούς.

Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2010

Παραιτήθηκε ο Ψινάκης - Το e- mail της παραίτησης

Πριν από λίγο παραιτήθηκε ο Ηλίας Ψινάκης, από σύμβουλος στο Δήμο Αθηναίων. Το μέιλ της παραίτησης που έστειλε στο pamelouketo:

" Ελληνίδες, Έλληνες,

Αθηναίες και Αθηναίοι...

Αγαπητό pamelouketo

Πριν δύο μήνες απεφάσισα να θέσω υποψηφιότητα στο Δήμο της Αθήνας. Ειρήσθω εν παρόδω ,ότι πολλοί συνδυασμοί διεκδίκησαν τη συμμετοχή  μου, αλλά αποφάσισα να συστρατευθώ με τον κ. Νικήτα Κακλαμάνη, διότι πίστευσα και πιστεύω στα οράματά του για μια καλύτερη Αθήνα, υπάρχει καλύτερη Αθήνα και τη θέλουμε,  κοντά  το δήμαρχο της καρδιάς μας , για μια Αθήνα με περισσότερη ασφάλεια, κοινωνική συνοχή, οικονομική ανάπτυξη, πολιτισμό και πολεοδομική αναγέννηση.

Από την πρώτη στιγμή εζήτησα και παρεκάλεσα και επιζήτησα  σεβασμό στην υποψηφιότητά μου, ενώ ο ίδιος δεν έκανα χρήση των Μέσων, όπως θα ηδυνάμην,  πέραν των εμφανίσεων μου στην  Τατιάναν και στο Κους Κους. Απαρέγκλιτη γραμμή μου και σταθερά ήταν για μία αντιδημαρχία de facto πολιτσιμού, από τις ταπεινές δνάμεις μου, της ενασχόλησης στο χώρο για μια  a priori διλκυστίνδα της τοπικής αυτοδιοίκησης.

Την πρώτη εβδομάδα των δημοτικών και περιφερειακών εκλογών, ο λαός των Αθηνών, με ετίμησε με την ψήφον του και με κατέστησε πρώτο τη τάξει εις αριθμόν ψήφων. Ητο η επιβεβαίωση του αγώνος μου , και η επιβεβαίωσις ότι τα όσα είχα υποσχεθεί προεκλογικώς άγγιξαν την καρδιά, την ψυχή, το σώμα, τα νεφρά, στην σπλήνα κάθε Αθηναίας και Αθηναίου και μεταλαμπάδευσαν τα οραματά μου για ένα κράτος διαφορετικό. Η Ψήφος με κεφαλαία στο πρόσωπό μου ήταν αφενός η πλήρης  επιτυχία του συνθήματος μου, " Ρίχτε μου, έναν ψήφο " , αλλά και στην αντιμνημονιακή πολιτική που έχει γονατίσει στα τέσσερα τον λαό.

Και εηρύχθη ο πόλεμος εναντίον μου, ενόψει των δεύτερων εκλογών, με χτυπήματα κάτωθι από τη ζώνη Γκούτσι μου, αλλά κυρίως κάτω από τη ζώνη Πράντα  του ηγέτη του συνδυασμού μας κυρίου Νικήτα Κακλαμάνη   Εστήθησαν οι κάλπες , συνδυάζοντας, άγνωστον πως, το όνομά μου, με αυτό του κυρίου Νικήτα.

Τα αποτελέσματα γνωστά από τον κ. Χατζηνικολάου και την κ. Τρέμη. Εξηνάγκασαν τον ΚΥΡΙΟ Κακλαμάνη, να βγει μεσάνυχτα στο δρόμον δια να δώσει συγχαρητήρια σε κάποιον Χαμίνη. Η εκστρατεία λάσπεως και κατασυκυφάντησεως έπιασε. Δεν χρειάζονται λέξεις παραπάνω. Υποβάλλω την παραίτησή  μου από  πρωτεύσας σύμβουλος Αθηναίων  και με δυνατή αντιμνημνονιακή ψήφο και ελπίζω να την κάνει αποδεκτή  ταύτη ο ηγέτης της παρατάξεως μας,  κύριος- κύριος  Νικήτας Κακλαμάνης, ακαρδαμυκτί.

Καληνύχτα, Ελληνίδες, Έλληνες...
Καληνύχτα, Αθηναίες και Αθηναίοι...
Καληνύχτα, Αγαπητό pamelouketο....