Συμφωνούμε σήμερα για 118η φορά με τους θεσμούς.

Παρασκευή 21 Ιανουαρίου 2011

Επίθεση Μίκη στον Χατζηνικολάου : Η λογοκρισία που έχω από τα Μέσα, ίδια με της χούντας!

"ΕIΜΑΙ ΖΩΝΤΑΝΟΣ"


" Έθαψαν" τα ΜΜΕ  την " Κίνηση"  του  Μίκη Θεωδωράκη, και βγήκε οργισμένος στο Νίκο Χατζηνικολάου  και φώναξε στην κυριολεξία :  " Είμαι ζωντανός".

Ξάφνιασε ο κορυφαίος μουσικοσυνθέτης , όταν με την " καλημέρα"  του Χατζηνικολάου στον  Realfm , άρχισε την επίθεση του, γιατί έχει εξαφανιστεί , από τα Μέσα, η Κίνηση που έχει δημιουργήσει. Τάβαλε επίσης και με τον Δημαρά, που έδωσε κι αυτός τό όνομα Κίνηση , στο κόμμα που δημιούργησε !

Διαβάστε, απολαύστε και προβληματιστείτε με το διάλογο:


- Κύριε Θεοδωράκη, καλή σας μέρα...

" Εγώ θα σου μιλήσω στον ενικό και θα σου πώ, αγαπητέ μου Νίκο, οπωδήποτε θα εκπλαγείς, αλλά είμαι ακόμα ζωντανός ! "

-  Γιατί το λέτε αυτό; Εγώ χαίρομαι πάρα πολύ , που σας ακούω!

" Το λέω γιατί, εδώ  και δύο μήνες , ανέλαβα να κάνω μια Κινηση Ανεξάρτητων Πολιτών, την οποία φυσικά εσύ δεν γνωρίζεις , όπως δεν γνωρίζει και το 99%, αυτών που σε ακούνε και ακούνε όλες τις εκπομπές όλων των Μαζικών Μέσων  Ενημέρωσης" ...

- Εδώ πρέπει να σας πώ, ότι και στην τηλεόραση και..

" Η λογοκρισία που έχω αυτή τη στιγμή, μπορεί να συγκριθεί μόνο με τη λογοκρισία  που είχα επί Χούντας. Τίποτα άλλο!

Εκλεισε σε καλύτερους τόνους πάντως η συνέντευξη , γιατί ο Μ.Θεοδωράκης, ζήτησε την παρέμβαση Χατζηνικολάου, για να αποσύρει ο Δημαράς τη λέξη "Κίνηση"!