Συμφωνούμε σήμερα για 118η φορά με τους θεσμούς.

Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

Η πλήρης πρόταση που έκανε στον Παναθηναικό, ο εκπρόσωπος των Αράβων, Γιώργος Γεωργίου

O κομιστής της πρότασης
Ο κομιστής της δεύτερης πρότασης Αράβων για απόκτηση της ΠΑΕ Παναθηναικός λέγεται " Γιώργος Γεωργίου".

Το Πάμε Λουκέτο, σας αποκαλύπτει την πλήρη πρόταση που έκανε ο Γιώργος Γεωργίου :


" Μάγκες της ΠΑΕ Παναθηναικός, γεια σας .

Παρακολουθώ το σήριαλ με τον Πρίγκηπα και τον  Τσάκα και σας το λέω και βιδώστε το καλά  στο  μυαλό.
Πολύ κλοκλό  μάγκες και  τηγανίτα τίποτα. Αν το πουλί μου είχε νύχι, θα ήταν δάχτυλο.

Τσάκας,  παπάρια μάντολες. Αντίο ζωή (με Χιμένεθ και  Τραινό Δέλλα) .

Ρε ...


πούστη μου, τι πράγματα είναι αυτά; Ρε θα τον στείλετε τον Γεωργίου.
.

 Μάγκες σας έχω πρόταση εδώ από άλλους . Πάπαλα Τσάκας. Άλλος  Άραβας, νούμερο 2. . Τι να λέμε.. .... 52 νούμερο παπούτσι. ... και η μπάλα στο μπακλαβωτό.

Λίρα εκατό αυτό που σας λέω .  Και θα σας το κάνω πιο λιανά.
Μιλάμε για 2 δις ευρώ ευρώ. . Ακόμα και ο Γεωργίου έπεσε κάτω όταν του είπε ο δεύτερος πρίγκηπας το ποσό..

Τα νεφρά μου παλιόπουστα , του λέω.
Χου, ρε , μου λέει!

Και μου λέει στη συνέχεια ο δεύτερος πρίγκηπας:  " Γιώργο άκου και προβληματίσου για τον Παναθηναϊκό".

 Και μου ξερνάει  μάγκες , όλο το  σχέδιο αγοράς του Παναθηναϊκού και πάρτον κάτω τον Γεωργίου.
.
Στο τέλος μου δίνει και μία κελεμπία. Ωραία κελεμπία, μου λέει  ο Πρίγκηπας. Να στη δώσω να πας να κοινωνήσεις.

Λοιπόν μάγκες  το πήρατε το μήνυμα της πρότασής μου ; Λος Πούλος Τσάκας. Γεωργίου σπήκινγκ και Γεωργίου πρότζεκτ με Αραβες.

Μάγκες γεια σας . Αμπεργιχιλί, δηλαδή   ΅ της γιαγιάς σας΅..

Μετά τιμής


Γιώργος Γεωργίου
Εκπρόσωπος Αραβικού fund




.