Συμφωνούμε σήμερα για 118η φορά με τους θεσμούς.

Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011

Φερέιρα: Η κατάσταση του Παναθηναϊκού από την περασμένη Κυριακή, παρουσίασε σοβαρή βελτίωση

ΤΟ ΙΑΤΡΙΚΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ ΤΟΥ ΑΣΘΕΝΟΥΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΤΟΥ ΠΑΟ

Ο Ζεσουάρδο Φερέιρα δεν ήταν στον πάγκο του Παναθηναϊκού στον αγώνα της Νέας Σμύρνης , που η ομάδα του νίκησε 2-1 τον Πανιώνιο. Είδε το ματς από την τηλεόραση στο ΥΓΕΙΑ, όπου νοσηλεύεται λόγω πνευμονίας.

Ο "παππούς " πάντως έβγαλε ιατρικό ανακοινωθέν για την απόδοσή της ομάδας του και ο Πάμε Λουκέτο σας το διαβάζει:


" Η κατάσταση του ασθενούς Παναθηναϊκού από την περασμένη Κυριακή, παρουσίασε σοβαρή βελτίωση. Παρακολούθησα το ματς από το ραδιόφωνο γιατί στα δωμάτια δεν πιάνει Νόβα. Από ό,τι κατάλαβα από τον σπίκερ δεν ξεκινήσαμε καλά  και δεχτήκαμε γκολ στο 9' και μετά για 20 λεπτά ήμασταν άρρωστοι και δεν μπορούσαμε να πάρουμε τα πόδια μας. Ούτε ο Πανιώνιος δεν έκανε τίποτα γι αυτό έκλεισα το ραδιόφωνο και είδα τούρκικο στον ΑΝΤ1, ενώ μου έβαλαν αντιβίωση. Στο ημίχρονο έκανα μια αναπάντητη στο βοηθό μου και με πήρε πίσω γιατί είμαι και σφιχτοχέρης, που μου εξήγησε τι είχε γίνει και του είπα να μην κάνει τίποτα, όπως στον Άρη.

Το σύστημα αυτή τη φορά έπιασε και ο Λέτο πρέπει να έκανε μια τούμπα από αυτές που μαθαίνει στις προπονήσεις και κέρδισε πέναλτι που τόβαλε γκολ. Από τη χαρά μου πέταξα την πάπια έξω από το ΥΓΕΙΑ και προσγειώθηκε σε ένα αυτοκίνητο στην Κηφισίας.

Από κααθαρά  ιατρικής πλευράς μου έκανε εντύπωση που ο Κατσουράνης έτρεχε και  έβαλε το δεύτερο γκολ με το οποίο βάλαμε το δεύτερο γκολ της νίκης και επανήλθαν τα ζωτικά μας όργανα μετά τη σοβαρή ζημιά στον Άρη.

Θα ακολουθήσει νεότερο ιατρικό ανακοινωθέν στο τέλος του πρωταθλήματος."