Συμφωνούμε σήμερα για 118η φορά με τους θεσμούς.

Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2011

" Οι τρεις μάγοι πάθανε haircut 70%. Φέτος θα έρθει μόνο ο ένας " - 16 ατάκες

1. Με τα λεφτά που έχω, υπολόγισα ότι παίρνω μόνο την άχνη από τους κουραμπιέδες



2.  Έχει και τα καλά η κρίση. Θα γλιτώσουν πολλές γαλοπούλες από το σφάξιμο φέτος.


3. Παράγινε η κρίση. Φέτος θα ρίξει ψεύτικο χιόνι.


3. Πάντως ήταν αληθινή η τούμπα που έφαγα στο χιόνι στον Παρνασσό.





4. Φέτος στην πρωτοχρονιάτικη πίτα θα βάλω δύο νομίσματα. Δραχμή και ευρώ.



5. Εντάξει, για καλό και για κακό θα βάλω τη μνα.



6. Μας δέρνει η ακρίβεια πάντως. Εγώ ψάχνω να βρω σούπερ μάρκετ που το καροτσάκι να καίει κάτω από 20 ευρώ το μέτρο που διασχίζω




7.  Οι τρεις μάγοι πάθανε haircut 70%. Φέτος θα έρθει μόνο ο ένας


8.  Χθες ήταν μια πολύ ευχάριστη μέρα. Πήρα την επιστροφή φόρου από τα κάλαντα που είπα πέρσι. Αλλά πρώτα θα μου κάνουν έλεγχο, μου είπαν


9. Στη  γειτονιά μου πάντως έχει ένα χριστουγεννιάτικο όπενιγκ με συσσίτια. Ζητάει όμως ένδυμα επίσημο.



10. Εγώ έκλεισα ρεβεγιόν σε κέντρο για το βράδυ των Χριστουγέννων. Λέγεται ΅Συσσίτιο»





11. Περιορισμός στα λαμπιόνια. Εγώ έκανα το καινούριο σύστημα. ¨Ένα ανάβει και 10 είναι σβηστά.





12. Τα ίδια είναι. Φέτος θα κάνουν σκι οι καταθέσεις στην Ελβετία.





13. Το ίδιο είναι. Πέρσι ήμουν στην Ελβετία, φέτος θα περάσω υπέροχα Χριστούγεννα στη  Νέα Ελβετία.





14. Φέτος στις γιορτές  δεν θα δεχθώ φίλους στο σπίτι . Δικαιολογήθηκα ότι μου έκοψε το ρεύμα η ΔΕΗ





15. Είναι τόσο μικρό το σπίτι που μένω, που χαϊδευτικά το αποκαλώ «Φάτνη»


16. Mόλις χθες στόλισα το δέντρο . Μετά στόλισα το σπίτι. Έβαλα και αναβοσβήνουν τα φώτα στο σπίτι. Για οικονομία.