Συμφωνούμε σήμερα για 118η φορά με τους θεσμούς.

Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2012

Ζητιάνος στην Ευρώπη



Ο τίτλος "Ζητιάνος στην Ευρώπη"  ήταν   το πρωτοσέλιδο της "Εφ. Συντακτών" το Σάββατο για τον Σαμαρά. Έχουμε και το  πλήρες κείμενο που θα πει αυτοπροσώπως στο Γιούρογκρουπ ο πρωθυπουργός ζητώντας τη δόση:


"Κυρίες και κύριοι, με συγχωρείτε για την ενόχλησις  που θα σας ενοχλήσω και ευχαριστώ για το  προσοχή σας. Δεν είμαι ζητιάνος,  αλλά με έφερε η κακή μοίρα εδώ , που είχα τo έμπνευσις να πω ότι θα πάρουμε δόση 33 δις και κάτι παραπάνω. Λυπηθείτε με,  δεν είμαι ζητιάνος, κανονικό πρωθυπουργό  είμαι και δείχνει το δράμα μου, Μέγκα  και Σκάι  στην ντηλεόραση και το πρόταγκον τζι άρ ντιαδίκτυο. Με έχει δημοσιέψει και Καθημερινή Πάσχος Μανδραβέλης και Βήμα πολλές φορές, αλλά κύριο Ψυχάρη κάνει τελευταία κωλοτούμπα μεγαλύτερο από μένα καλιέ.


Είμαι βασανισμένο άνθρωπο. Πέρασα αποκόλληση αμφιβιοστροειδυύς, να εδώ και τα χαρτιά μου από νοσοκομείο  Αττικόν και βίντεο από  κάμερες έξω από σπίτι μου. Είμαστε η οικογένεια Σαμαράς που μένουμε σε μια παράγκα τσίγκινη με μουσαμάδες στο  Κηφισιά και 11 χρόνια ήμουνα στο κρεβάτι και κοίταζα το ταβάνι που είχε πιάσει υγρασία και μετά μούχλα. Προσπάθησα με τίμια μέσα βγάζω το ψωμί μου και πουλούσα πίτσες  σε  Αστόρια και πήγαινα ο ίδιος ντελίβερι και έτρωγα  τούμπες με μηχανάκι , με αποτέλεσμα  μείνει αυτό το κατιτίς στο κεφάλι μου και λέω  ακατανόητα πράγματα και   κάνει  πολιτικές κωλοτούμπες.

Συγνώμη που πέφτω τώρα στο ανάγκη σας, αλλά η χώρα μου μου δεν μπορεί,  και  έχω 11.000.000 κατοίκους . Πού να θρέψω τόσα στόματα ,έχω πέσει γονυπετής στα γόνατά σας να πάρω τη δόση  που μου λέτε  πάρω   Δευτέρα 26 Νοεμβρίου, δεύτερη μέρα  Χριστουγέννων, Καθαρά Δευτέρα, Δευτέρα Πάσχα , από Δευτέρα και απόΤσαγκαροδευτέρα, αλλά στο τέλος θα έλεγα τι πάρω, κυρίες και κύριοι, συγνώμη που πέφτω τώρα στο  ανάγκη σας. Ολα διάλυση στο Ελλάντα, μέχρι και Πλατανιά κερδίσει Παναθηναϊκό 2-1.


Ελεήστε με καλιέ, όλα σάς τα έκανα και όταν λέμε όλα εννοούμε όλα, μόνο από κύριο Τατσόπουλο γλίτωσα, κσι βόλτα με κυρία Μέρκελ πήγα Εθνικό Κήπο, πάρτε  καλιέ ´αυτό το πακέτο χαρτομάντιλα και δώσει δόση  πακέτο 44 , λυπηθείτε με καλιέ. 

Πάρτε καλιέ  πουλάω και δυο τσατσάρες σχεδόν αμεταχείριστες του κ. Δένδια , έχω και μετοχές ΟΠΑΠ, ΔΕΗ , Ολυμπιακή ,  όλα τα ξεπουλάω γιατί έχω υπογράψει μνημόνιο  καλέ, ό,τι  θέλετε, εγώ υπογράψει και άλλα μνημόνια καλιέ.  Λυπηθείτε με,  δεν είμαι ζητιάνος, κανονικός πρωθυπουργός είμαι, συγνώμη που πέφτω τώρα στο  ανάγκη σας, λυπηθείτε με καλιέ και ευχαριστώ για το  προσοχή σας, αλλά  αν δεν πάρει δόση πέσει  χείλος του γκρεμού ή ράγες  τρένο με φώς τούνελ, λυπηθείτε με καλιέ."