Συμφωνούμε σήμερα για 118η φορά με τους θεσμούς.

Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2010

Με βυτιοφόρο ο τέως στο Σύνταγμα!

Ο τέως στη διαδήλωση των φορτηγατζήδων! Την πλάκα τους έπαθαν οι διαδηλωτές , όταν στη διάρκεια της καθιστικής διαμαρτυρίας τους είδαν μπροστά τους τον τέως βασιλιά Κωνσταντίνο , με την σύζυγό του, Αννα Μαρία. Σύμφωνα με το σάιτ  (  http://www.newsit.gr/)  οι φορτηγατζήδες τους αποθέωσαν και μάλιστα έπιασαν κουβέντα μαζί τους.. Οι διαδηλωτές φώναζαν, "εσένα θέλουμε" και «ένας από αυτούς ήταν τόσο ενθουσιασμένος που κάλεσε στο τηλέφωνο τη μητέρα του για να μιλήσει με τον τέως Βασιλιά. Εκείνος δεν αρνήθηκε αλλά μίλησε με τη γυναίκα.»

Δεν θέλουμε να διαψεύσουμε το σάιτ, αλλά τα πράγματα έγινα κάπως αλλιώς. Θα σας τα μεταφέρουμε, όπως μας τα μετέφεραν 13 βυτιοφορείς και 32 υπάλληλοι της Βουλής που δεν είχαν τι να κάνουν και πήγαν στη διαδήλωση να κάνουν καθιστική διαμαρτυρία.
Ο  Γλύξμπουργκ και η Γλυξμπουρίνα πράγματι έφτασαν στο Σύνταγμα, όχι βέβαια τυχαία αλλά για να κάνουν αισθητή την παρουσία τους.. Ενας διαδηλωτης φώναξε  «εσένα θέλουμε» και άλλοι πολλοί φώναξαν « εσένα χέζουμε»…

Κάποιοι φανατικοί φώναζαν στον τέως να καταλάβουν τη Βουλή για να μη ψηφιστεί το νομοσχέδιο και άλλοι του φώναζαν  ρυθμικά «σκατά -στα μούτρα σου, από τα βυτιοφόρα μας   και Κώτσο βασιλιά» ενώ του είπαν επίσης, ότι ο Ρέππας, θέλει να τους πιάσει κώτσους. Ο τέως ευχαριστημένος τους έδινε την κάρτα του και τους ζητούσε να τον ψηφίσουν στις δημοτικές. που έχει βάλει για περιφερειάρχης στο Τατόι και είναι το πρώτο βήμα αυτό για την παλινόρθωση στην μοναρχία.


 Ένας ενθουσιασμένος διαδηλωτής κάλεσε στο τηλέφωνο τη γυναίκα του για να μιλήσει με τον τέως Βασιλιά. Ο Γλύξμπουργκ έβαλε ανοιχτή ακρόαση και ακούσαμε όλη τη συνομιλία

- Γεια σας, είμαι ο βασιλιάς

- Και εγώ είμαι η Άννα Μαρία.

- Η Αννα Μαρία είναι δίπλα μου.

- Και μένα ο άντρας μου ο Κωνσταντίνος είναι δίπλα μου

- Όχι, δίπλα μου, είναι.

- Α, δίπλα μου σου είναι; Πες του να γυρίσει σπίτι , ένα μήνα έχει να πατήσει σπίτι του.

- Θα του το πω … Λοιπόν κυρία μου χαίρομαι που μιλάω μαζί σας. Είμαι ο τέως

- Που να δούμε πέος με την απεργία; Μαύρα μάτια κάνουμε.

- Έχει γίνει μια παρεξήγηση. Είμαι ο βασιλιάς.

- Με τα αυτοκίνητα;

- Όχι.

- Τι επαγγέλλεστε;

- Τίποτα.. Βασιλιάς, δηλαδή..

- Έλα, ρε Μητσικώστα, άσε τις πλάκες

- Είμαι κυρία μου, ο Βασιλέας και βρίσκομαι στη διαδήλωση στο Σύνταγμα.

- Κι εσείς διαδήλωση; Οι βασιλείς; Να προσέχετε μην σας ρίξουν  κάνα δακρυγόνο και μη  σας συλλάβουν για εξακρίβωση ταυτότητας.
- Τι θα γίνει με αυτό το ΔΝΤ... μας έχει πηδήξει. Να γίνει δημοψήφισμα για το ΔΝΤ... όπως έγινε για τη Βασιλεία. Εσείς, τι θα ψηφίζατε;

- «Άλλος». Αλλά πείτε μου, είστε πραγματικά ο τέως;

- Ναι..

- Στην διαδήλωση των φορτηγατζήδων; Οδηγείτε φορτηγό;

- Όχι. Αλλά σε λίγο , με την κατασταση με το ΔΝΤ θα υποχρεωθώ να το κάνω.

- Να οδηγάς φορτηγό;

- Νταλίκα.

- Σε φαντάζομαι στο τιμόνι..

- Ωραίος, ε κυρία;

- Άντε πηδήξου ρε μαλάκα!

- Πως μιλάτε έτσι σε έναν βασιλιά;.. Εκλεισε...