Συμφωνούμε σήμερα για 118η φορά με τους θεσμούς.

Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2010

10 νέες ατάκες για την κρίση

Δέκα καινούριες ατάκες  έχουμε σήμερα , για την κρίση και τη χρεωκοπία από το pamelouketo.blogspot.com

Διαβάστε παρακάτω:

1.Είπα ότι δουλεύω τζάμπα, αλλά ο εργοδότης μου ζήτησε να πληρώσω και τις κρατήσεις.



2. Χρεωκοπιστάν


3. Πήγα να πουλήσω το αυτοκίνητό μου σε μεσίτη γιατί είναι ακίνητο


4. Το άσχημο δεν είναι ότι πήγα σε συσσίτιο. Αλλά μου είπαν τέρμα και τα συσσίτια.


5. Έχει και τα καλά της η ανεργία. Πρώτη φορά κάνω week end, Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή.


6.Τόχαμε παρακάνει όμως και οι Έλληνες. Πρώτα παίρναμε το εφάπαξ, και μετά αρχίζαμε τη δουλειά


7. Πρωί πρωί σήμερα μου έκαναν φάρσα από την Τράπεζα. Με κάλεσαν και μου πρότειναν να βγάλω πιστωτική κάρτα.

8.Άλλαξε και ο τρόπος που γίνονται οι ληστείες. Παλιά, λέγαμε « ληστείααα!». Τώρα λέμε « νηστείααα! ».


9.Μεγάλη εγκληματικότητα. Η Τράπεζα της γειτονιάς μου , στις 3 ληστείες, δίνει τη 1 δώρο.


10. Τέρμα οριστικά το κρέας. Πρέπει να κάνω αναδιάρθωση φαγητού.