Συμφωνούμε σήμερα για 118η φορά με τους θεσμούς.

Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2010

Η απάντηση του θεού στην Άννα Διαμαντοπούλου

Απάντησε ο θεός  στην Άννα Διαμαντοπούλου , που  στο υπουργικό συμβούλιο, είπε "Ο θεός να μας βοηθήσει" για τον προϋπολογισμό και  " ο θεός της Ελλάδας βάλει το χέρι του". Ο Θεός απάντησε με μέιλ στην  υπουργό Παιδείας , το οποίο εξασφάλισε όπως πάντα απολειστικά το pamelouketo  και στο οποίο λέει   τα εξής:

΅Αγαπητή υπουργός, γεια σας κι ο θεός μαζί σας.

Πληροφορήθηκα από φίλους στο facebook , τα όσα είπατε για μένα στο υπουργικό συμβόλιο.Καταρχήν να σας πω, ότι  δεν είμαι " θεός της Ελλάδας". . Καλώς ή κακώς , έχουμε είμαστε μια  περιφέρεια ακόμα και ο Καλλικράτης δεν έχει φτάσει ακόμα στον ουρανό.

Η πρώτη αντίδρασή μου, όταν έμαθα τι είπατε, ήταν" θεός φυλάξοι!" .

Ο θεός να με βγάλει ψεύτη, αλλά αυτή η χώρα δεν σώζεται με τίποτα. Θα σου έλεγα, θεός ν' αναπαύσει την ψυχή της χώρας, αλλά
 ποτέ μη λες ποτέ.  Αν κάνω όμως μια πρόβλεψη, θα σου έλεγα, θεός σχωρέστη  την Ελλάδα,γιατί δεν κλάνει ο πεθαμένος.

.Ευχαριστώ, μα  είναι θεοπάλαβα αυτά που κάνει η κυβέρνηση.

Μετά υπερεκτιμήσατε τις δυνατότητές μου. Παντοδύναμος είμαι, αλλά τι να κάνεις με αυτό τον προυπολογισμό; Τι να κάνω ; Να σηκώσω κι εγώ το κεφάλι μου στον ουρανό; Ο θεός βέβαια είναι μεγάλος, αλλά δεν είναι και τιτανοτεράστιος να μπορεί να σας σώσει απο αύτη την κατάσταση.


 Όσο για τη φράση, ο θεός να βάλει το χέρι του, που είπατε ,κυρία Διαμαντοπούλου,  εντάξει. Με συγχωρείτε  κυρία Άννα μου, αλλά δεν είναι θεόσταλτα, αυτά που έγιναν με την Ελλάδα.

 Θεός να  κάμει το θαύμα του, θεός να με βγάλει ψεύτη, αλλά δεν είναι θέλημα θεού να σωθεί η Ελλάδα, αλλά θέλημα ΔουΝουΤού


Αν φτάσετε στα μη περαιτέρω μπορεί  ίσως να κάνω κάτι, να βάλω το χέρι μου. Αλλά βγάλτε εσείς του κόμματός σας και όλοι οι άλλοι το χέρι σας  σας, από την κουτάλα και φέρτε πίσω τα κλεμμένα

Ευχαριστώ
Ο θεός

ΥΓ. Είστε θεά!