Συμφωνούμε σήμερα για 118η φορά με τους θεσμούς.

Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2010

Η "Δραπετσώνα " σε στίχους Πάγκαλου αυτή τη στιγμή στη ΝΕΤ

Αφιέρωμα στο Μίκη Θεοδωράκη, έχει αυτή τη στιγμή η εκπομπή της ΝΕΤ, "Στην υγειά μας" Καλεσμένοι στο στούντιο είναι και οι υπουργοί Πάγκαλος και Βενιζέλος

Όσοι περιμένουν τραγουδιστικό δίδυμο Πάγκαλου και Βενιζέλου έχουν απογοητευθεί μέχρι τώρα. Πάντως ο Πάγκαλος έχει τραγουδήσει μέχρι τώρα, το διαχρονικό τραγούδι του Μίκη " Δραπετσώνα" σε δικούς του στίχους

Μίζες  χτισμένο, κάθε πέτρα και καημός


Μεσ' του Μαξίμου,  πίκρα και λυγμός


Μα όταν τα τρώγαμε μαζί τα φαγητά....
εγώ και εκείνοι  όνειρα, φιλιά


Το 'δερνε σούσι  κι η βροχή


μα ήταν τηγάνι


και η κοιλιά  σε  γλυκιά απαντοχή


Αχ, το φιλέτο  μας, κι αυτό είχε ψυχή.




Πάρ' το καζάνι μας, πάρ' το γεράνι μας


μεσ' του Μαξίμου πια δεν έχουμε ζωή


Κράτα το χέρι μου και πάμε αστέρι μου


εμείς θα ζήσουμε κι ας είμαστε φτωχοί




Ένα φιλέτο  και μια γάστρα στη γωνιά


στην τρύπια τσέπη του άστρα και πουλιά


Κάθε πορδή του, ιδρώτας κι αναστεναγμός


κάθε του ρέψιμο, μεγάλος ο καημός


Μα όταν ερχόνταν τα φαγιά

του ΔΝΤ ξεφαντώναν , στου Νότη, τα παιδιά



Αχ, το σπιτάκι μας, δεν έχει πια λεφτά


Πάρ' το καζάνι μας, πάρ' το γεράνι μας


μεσ' του Μαξίμου πια δεν έχουμε ζωή


Κράτα το χέρι μου και πάμε αστέρι μου


εμείς θα ζήσουμε κι ας είμαστε φτωχοί