Συμφωνούμε σήμερα για 118η φορά με τους θεσμούς.

Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου 2010

Μενεγάκη: Πως λένε την Εβελίνα του Μπιγκ Μπράδερ και πως στολίζει με... μελομακάρονα το σπίτι!

Σε τρομερή φόρμα, η Μενεγάκη σήμερα.

1ο στιγμιότυπο:


Γράφει ιστορία καθώς καθιερώνει τη νέα λέξη " Αυτοαπανωτό".
Και λέει  μετά, πως στολίζει το σπίτι με ... μελομακάρονα και κουραμπιέδες!

Ο μονόλογος που τρέλανε τον Ιονέσκο:

" Θέλω να πω ένα άλλο που πέφτουμε σε λούμπα. Με τα μελομακάρονα και τους κουραμπιέδες, αλλά δεν με έχω πιάσει μια φορά να....
πάρω ένα, λες και δεν μου φτάνει η δόση και δεν είμαι και γλυκατζού . Έτσι και βάλω ένα στο στόμα μου , μπορεί να χτυπήσω τρία και τέσσερα. Αλλά... αυτοαπανωτό, δηλαδή δεν προλαβαίνει να κατεβεί το πρώτο ! Το δεύτερο, το τρίτο, το τέταρτο και μετά λέω ΅ντροπή σου, αίσχος, άντε να  χαθείς,  το λέω μόνη μου. Αλλά αυτή η γεύση με τρελαίνει, δεν μου φτάνει ένα! Αυτή η γεύση με τρελαίνει , έτσι μόλις ξεκινάει ο στολισμός του σπιτιού, μέσα στον στολισμό βάζω και τα μελομακάρονα, το  έχω σαν στολισμό , αφού στολίσουμε το σπίτι, τα Χριστούγεννα στολίσαμε δένδρο, δεν θα βάλουμε μελομακάρονα και τα λοιπά ; "

Στιγμιότυπο δεύτερο:

Φιλοξενεί την παίκτρια του  Μπιγκ Μπράδερ  , Εβελίνα, που αποχώρησε οικειοθελώς χθες ( μπράβο της):

ΜΕΝΕΓΑΚΗ: Δεν μου λες Εβελίνα, το Εβελίνα , από που βγαίνει;

( Κενό  πολύ μεγάλης διάρκειας από την Εβελίνα )

ΜΕΝΕΓΑΚΗ (σε πανελίστα) : Είδες τη ρώτησα από που βγαίνει το όνομά της και την κόμπλαρα λίγο.

ΕΒΕΛΙΝΑ: Το Εβελίνα, βγαίνει από Εβελίνα!

ΜΕΝΕΓΑΚΗ: Από που είσαι εσύ;

ΕΒΕΛΙΝΑ: Από την Πολωνία!

ΜΕΝΕΓΑΚΗ: Α, από κει βγήκες εσύ! Και εδώ όσες φωνάζουμε Εβελίνες, από που βγαίνει; Από το Ευαγγελίες;
ΠΑΝΕΛΙΣΤΑΣ : Μάλλον!