Συμφωνούμε σήμερα για 118η φορά με τους θεσμούς.

Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011

Κορομηλά: " ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΝΑΡΑ ", " ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΝΑΡΑ " !

Διαψευστήκαμε οικτρά! Λέγαμε στην προηγούμενη ανάρτηση, ότι η παίκτρια Νάρα είχε αποχωρήσει από το Μπίγκ Μπράδερ, γιατί δεν είχε γίνει το λάθος να τη φωνάξει κανείς , όπως θα επιθυμούσε η παραγωγή και η κ. Κορομηλά.

Η Νάρα είναι στον τελικό καλεσμένη και επιτέλους η Ρούλα, έβγαλε το απωθημένο της και την φώναξε ....


" Γλυκιά μου Νάρα". Και αμέσως μετά: ," Γλυκιά μου Νάρα"

Μετά σε μια ιστορική στιγμή της ελληνικής τηελόρσης , έβαλε το κοινό στο στο στούντιο να φωνάξει " Γλυκιά μου Νάρα". Και φυσικά  τα πιτσιρίκια άρχιζαν να φωνάζουν  ρυθμικά όλα μαζί ," Γλυκιά μου Νάρα" ," Γλυκιά μου Νάρα " Γλυκιά μου Νάρα"
Δεν  ξανάγινε! Τελικά, λίγα είπε η Διαμαντάκου!


ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
Ο Γιάννης Φ., η Ρούλα Κ.  και το Μπιγκ Μ.
http://pamelouketo.blogspot.com/2011/01/blog-post_7235.html