Συμφωνούμε σήμερα για 118η φορά με τους θεσμούς.

Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2010

Ο...τέτοιος του Γιώργου ! - Το ανέκδοτο της ημέρας

- Χα, χα... Ωραίο το ανέκδοτο, αλλά δεν είναι για μένα.
Πάει μια γυναίκα σε ένα παπά να εξομολογηθεί. Του λέει:

 -Παπά μου, φίλησα τον Γιώργο.
-Τι;; λέει ο παπάς.

Παίρνει το laptop κάνει υπολογισμούς και της λέει:
10 ημέρες νηστεία.


Την επόμενη μέρα πάει ξανά η γυναίκα στον παπά να εξομολογηθεί:
-Παπά μου έπιασα τον ... "τέτοιο" του Γιώργου.
-Τι;; λέει ο παπάς. Παίρνει το laptop κάνει υπολογισμούς και της λέει: 50 ημέρες νηστεία.

Την επόμενη μέρα πάει ξανά η γυναίκα στον παπά να εξομολογηθεί:
-Παπά μου, ο Γιώργος μου τον έχωσε λίγο.
-Τι;; λέει ο παπάς. Πόσο λίγο;

-Εεε, νααα ... 10 πόντους!

Παίρνει το laptop ο παπάς, κάνει υπολογισμούς, ξανακάνει, ξανακάνει, οπότε γυρίζει και της λέει:

-Δεν πας να σου βάλει άλλους 3 πόντους, γιατί όλο μου βγαίνει δεκαδικός;