Συμφωνούμε σήμερα για 118η φορά με τους θεσμούς.

Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου 2010

Πάπαλα ο Γεωργίου !

ΩΔΗ ΣΤΟΝ   Γ. ΓΕΩΡΓΙΟΥ



Ρε σεις, πάπαλα ο Γεωργίου από την τηλεόραση ; Άκου μάγκα να δεις τι παθαίνω το πρωί, ο φανατικότερος τηλεθεατής του Γιώργου, Δημήτρης με την νταλίκα, ΠΑΟΚ.

Μπαίνω στο διαδίκτυο, ο κλασικός, ο μαλάκας ο ιντερνετικός ο Έλληνας, που   αφού δεν μπορώ  να μπω στο σούπερ μάρκετ, μπαίνω  τώρα στο Ίντερνετ. Και γκουγκλάρω.

Άλλη λέξη αυτή. Γκουγκλάρω. Πέσε κάτω να σε πάρω. Ήμαρτον, ρε ....
πούστη μου. Τέλος πάντων. Και βλέπω μια ανάρτηση. Μάθαμε κι αυτη λέξη. "Ανάρτηση". Παλιά, κάναμε ανάρτηση στις μπαλάσκες και στον τέτοιο μας τον ξεσηκωμάρη , και  τώρα ανάρτηση στο διαδίκτυο και τα τέτοια μου κουνιούνται .

Πάμε παρακάτω, γιατί έρχεται και το φορτηγό από απέναντι. Και διαβάζω μια  μπουμπουνιστή είδηση, που λέει,  πάπαλα ο Γεωργίου, από την τηλεόραση και από το τελεάστυ, μετά από 3,5 χρόνια συνεργασίας και 3 αυγά Τουρκίας.

Τι έγινε ρε πούστη μου, λέω, πάλι φάρσα ο Μάκης ; Ποιος λακαμάς έχει όρεξη, πρωί πρωί, ποια αδελφούλα . Μπα, διαβάζω και ξαναδιαβάζω και στην τέτοια σου το βάζω, αλλά Γεωργίου πάπαλα.

Μούφυγε ο τάκος. Ρε συ, παίρνω  ένα φίλο , στο τηλέφωνο, μη νομίσετε τίποτα άλλο, τον πιο φανατικό του Γιώργου, μετά από μένα και βάζει τα γέλια ο μυστήριος.

-Τα νεφρά μου παλιόπουστα, μου λέει. Ο Γιώργος  δεν σταματάει με τίποτα. Γεωργίου σπήκινγκ

- Αντίο ζωή με Ζιλμπέρτο Σίλβα και Γιώργο Κατσουράνη, του λέω. Κλάνει ο πεθαμένος; Γεωργίου πάπαλα.

Πάρτον κάτω τον φίλο μου, ρίχνει την νταλίκα σε ένα γκρεμό στην Υλίκη  τον τρέχαμε στον Ευαγγελισμό, με κάτι νοσοκόμες ρόγες γιαταγάνι. Σούσφαζαν το τσουτσούνι. Ρε σεις  όμως έχετε δει τις ρόγες του Σιμάο; Πως έχει γίνει έτσι αυτός, ρε; Μιλάμε δύο ρόγες, ένα τελάρο σταφύλια.

Πάμε παρακάτω. Τώρα αυτός ο Πλεσίς τι έκανε χθες;  Πως ρε πούστη μου,  κατέβασε την  μπάλα με το χέρι; Πως κατεβάζεις τον γενικό;   Ετσι. Σωστά, όμως, δεν έδειξε πέναλτι η κιτρινοφόρα.  Ηταν πιαστό από τη δίμετρη τη Γαλλιδούλα. Αφού, ρε πούστη μου,  στην άλλη φάση, του φώναζε ο  Σειταρίδης,  "Χούφτωστο, χούφτωστο".

Σειταρίδης. Πολύ κλοκλό και τηγανίτα τίποτα. Πέρασε τη σέντρα και δεν είχε πληρώσει την περαίωση. Όταν γύρισε είχε τελειώσει η προθεσμία.  Ρε σεις , τον Γεωργίου, να ακούτε.Γεωργίου σπήκινγκ.  Καθένας στο είδος του ,  ο Λουμίδης στους κεφτέδες και ο Γεωργίου στο σούσι.

Ρε συ Γιώργο ρίξε κάνα σήμα το βράδι. Θα πούμε καλημέρα θλίψη, με Μάρθα Βούρτση και αντίο Νησί , με Κατερίνα Λέχου;   Αλήθεια πάπαλα ο Γεωργίου ; Θα τρελαθώ ρε πούστη μου, θα τρελαθώ.Θα το ρίξω σε καμιά νταλίκα Πάπαλα ο Γεωργίου;;  .






-