Συμφωνούμε σήμερα για 118η φορά με τους θεσμούς.

Τρίτη 4 Ιανουαρίου 2011

" Το ζειμπέκικο της Χρεωκοπίας " και τα άλλα 8 ζειμπέκικα που χόρεψε ο Γιώργος την Πρωτοχρονιά

Τα 9   ζειμπέκικα που χόρεψε ο Γιώργος το βράδυ της Πρωτοχρονιάς, σε ταβέρνα της Κηφισιάς είναι τα εξής:


1. Βρέχει δραχμές στην στράτα μας/ το ευρώ μας έχει κάψει/ κι απ΄τα πολλά τα χρέη μας/ η χώρα θα βουλιάξει


2 . . Ολη ζωή μου δίχως νόημα/ ξαδέρφη του θανάτου/ Άς ήταν να χρεωκοπούσαμε/ ξημέρωμα Σαββάτου

3. Μe    αεροπλάνα και βαπόρια/ και με καμπόσους  κολλητούς/  θα την κάνουμε μια μέρα/  προορισμούς  εξωτικούς

4. Δεν κοιμάμαι τώρα πια τα βράδια/ σβήνω στο   ουίσκυ και  σε   τσιγάρα   όλα τα δάνεια / γέμισε η ζωή μου με Δουνουτού και χιλιάδες δάνεια / και αράχνες σε ταμεία άδεια.

5. Συννεφασισμένο Δουνουτού/μοιάζεις με την κοιλιά μου/ που τρώει όλο τις φακές, τις φακές/ Τρος Καν, Τρος Καν και Όλι Ρεεεεν μουουουου


6. Πες μου πουλάν δραχμές / να σου πάρω μια/ πες μου πουλάν δραχμές / να σου πάρω δυο/ Θέλω νάχεις δυο δραχμές/ θέλωωωωω να είσαι άφραγκοοοοος/ θέλωωωωω να είσαι άφραγκοοοοος

7. Σε μια στοίβα από δραχμές, αποκοιμήθηκα/  κι έβλεπα από τη δραχμή, πως ξαναγεννήθηκα /  πως ξαναγεννήθηκα/ Έβλεπα ευρώ στο δρόμο/ έβλεπα παντού ευρώ / πως από τα δανεικά μας/ έπαιρνες μόνο φακές/

8.  Ο μισθωτός πεθαίνει στον αέεεεραααααααα/   ελεύθερoς και δυvατόοοοοος /   της αφραγκιάααας.  όταv τov βρίσκει σφαίρα /  τov αγκαλιάαααααζει o ουουουραααανόοοοοοοος.


9.To ζειμπέικικο της Χρεωκοπίας .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ:
ΤΗΝ ΚΟΠΑΝΗΣΕ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΧΩΡΑ;
http://pamelouketo.blogspot.com/2011/01/blog-post_4758.html