Συμφωνούμε σήμερα για 118η φορά με τους θεσμούς.

Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2011

Γ. Παπανδρέου, στους συνταξιούχους στο Μαξίμου: Είμαι ένας από σας!

Τελικά ο πρωθυπουργός, ,  δέχτηκε τους συνταξιούχους στο Μέγαρο Μαξίμου, ενώ έγιναν  επεισόδια έξω από τη Βουλή το πρωί και έδωσε την άδεια ο Πεταλωτής να ανοίξει ο δρόμος προς το το Μέγαρο ( γιατί, τροχονόμος είναι; ).

Ο κ. Παπανδρέου δέχτηκε τους συνταξιούχους , για να δείξει πόσο κοντά τους είναι, κρατούσε ένα μπαστουνάκι και είχε πάνω στο γραφείο του ψωμί κι ελιές. Ήταν συγκινητικός , και με λίγα λόγια και καλά, μπήκε στην καρδιά των συνταξιούχων:

" Είμαι ένας από σας. Νιώθω και είμαι συνταξιούχος. Τα βάσανα και η σκληρή ζωή σαν μετανάστης στον Καναδά και οι κακουχίες στις Βρυξέλλες και στο Νταβός, με λύγισαν. Μετράω και ξαναμετράω τα ένσημα  με τα ροζιασμένα χέρια μου και αποφάσισα να πάρω τη συνταξούλα μου,  γύρευε όμως πότε θα μου τη δώσουν . Να και η κάρτα για τα λεωφορεία που έβγαλα, να πηγαίνω με το Α7, που κάνει τη διαδρομή Φάληρο- Mαξίμου' Ερυθραία- Καστρί. Κοπιάστε".


ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΑΠΟ
http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=64136&catid=3&la=1