Συμφωνούμε σήμερα για 118η φορά με τους θεσμούς.

Σάββατο 2 Απριλίου 2011

Τι έγραψε στην κόλλα της η κ. Διαμαντοπούλου στο διαγώνισμα του πρωθυπουργού

Έχουμε την κόλλα της  Άννας Διαμαντοπούλου, που της έβαλε χθες πρόχειρο διαγώνισμα o πρωθυπουργός , μαζί με τον  κ. Λοβέρδο  και την κ. Κατσέλη.

Βιαζόμαστε να σας αποκαλύψουμε τι έγραψε στο διαγώνισμα η κ. Διαμαντοπούλου  στο πρωτόγνωρο διαγώνισμα του κ. Παπανδρέου.

Διαβάστε την κόλλα της υπουργού Παιδείας , μαζί μας:

΅ Πρόχειρο διαγώνισμα
Θέμα:  Οι προτεραιότητες του υπουργείου μου
Υπουργός Παιδείας:  Άννα Διαμαντοπούλου

Κύριε πρωθυπουργέ, αντί για την δική μου κόλλα, σας στέλνω την κόλλα μιάς μαθήτριας ενός σχολείου. Αυτό το κάνω για να σας εντυπωσιάσω, γιατί ξέρω ότι οι άλλοι υπουργοί είναι ντουβάρια. Πριν όμως , κάνω αυτό που μας ζητάτε να καρφώσουμε έναν  συνάδελφό μας υπουργό. Είναι ο κ. Πάγκαλος και δεν  χρειάζεται να σας εξηγήσω γιατί.
Να και το πρόχειρο διαγώνισμα, με την κόλλα , που μου έστειλε μια μαθήτρια πριν λίγες μέρες:

" Γεια σας , λέγομαι Άννα Διαμαντόπουλου είμαι μαθήτρια της τρίτης Δημοτικού και μου αρέσει το όνομά μου, γιατί μοιάζει με το όνομα της κυρίας υπουργού της κυρίας  Άννας Διαμαντοπούλου  την οποία ευχαριστούμε πολύ,  γιατί όλο για την κυρία Διαμαντοπούλου  μιλάμε σήμερα με τους συμμαθητές μας, αφού η κυρία υπουργός ανακοίνωσε πολύ ευχάριστα πράγματα για μας και ότι από του χρόνου θα συμμετέχουμε σε ένα ωραίο ριάλιτι που διοργανώνει το υπουργείο Παιδείας, να ξεκινάμε κάθε πρωί και να φτάνουμε σε ένα άλλο σχολείο 30 χιλιόμετρα μακριά και στο τέλος θα κερδίσουμε να προβιβαστούμε με άριστα  στην επόμενη τάξη.

Την κυρία Άννα Διαμαντοπούλου, δεν την ήξερα, αν και έχουμε το ίδιο όνομα, γιατί μάλλον δεν έκανε τίποτα, σε ένα πράγμα που κυβέρνηση δεν το λες, αλλά ο μπαμπάς μου το έλεγε με  πολύ άσχημα λόγια, όταν έβλεπε ειδήσεις με τη κυρία Τρέμη και την κυρία Στάη, όπου συνεδρίαζε όπως καταλάβαινα αυτή η κυβέρνηση που δεν τη λες κυβέρνηση.

Την κυρία την είδα ξαφνικά  σε όλες τις τηλεοράσεις σήμερα και νόμιζα ότι έπαιζε στο ριάλιτι με τις απεγνωσμένες κυρίες, αλλά γρήγορα διαπίστωσα ότι η κυρία Άννα Διαμαντοπούλου  ήταν πιο απεγνωσμένη και φώναζε πολύ, ιδιαίτερα μάλιστα σε ένα συνέδριο με κυρίους δημάρχους, που τους έλεγε να μας κλειδώσουν στις τάξεις για να μη κάνουμε ένα πράγμα που το λένε καταλήψεις.

Η κυρία Άννα Διαμαντοπούλου εκεί δήλωνε ότι έκανε ένα πράγμα που λέγεται  συγχωνεύσεις – καταργήσεις των σχολείων και εγώ πρέπει να πηγαίνω σε ένα άλλο σχολείο που είναι πολύ κοντά μας 30 χιλιόμετρα και έχει 20 μαθητές και εμείς 19, να κάνουμε ένα σχολείο μεγάλο 39 μαθητών να πηδήξουμε τα άλλα σχολεία- με συγχωρείτε για το " σχολεία".

Εγώ άρχισα να κλαίω από χαρά , πού  θα πηγαίνουμε σε ένα χωριό 30 χιλιόμετρα, πιο μακριά και πιο ψηλά για μας, το ίδιο έκανε και  ο μπαμπάς μου, που προηγουμένως είχε μουντζώσει με νύχια και πόδια την κυρία Άννα Διαμαντοπούλου και τις άλλες κυρίες που την φιλοξενούσαν και έβριζε  χαρούμενος έναν κύριο που τον λέγανε  Μνημόνιο και μία κυρία, την κυρία Χρεωκοπία.

Ο μπαμπάς μου  είπε  ευτυχισμένος ότι είναι ένα ριάλιτι , με τίτλο "Ταξιδέψτε με την Άννα" , που σκέφτηκε η κυρία Άννα Διαμαντοπούλου, που θα ξεκινάμε στην αρχή της σχολικής χρονιάς, να πηγαίνουμε με τα λεωφορεία ή τα πόδια στο άλλο σχολείο και όποιοι επιζήσουν θα πάρουν πλούσια δώρα και θα περνάνε με άριστα στην επόμενη τάξη.  Έλεγε κι άλλες ωραίες λέξεις γι αυτή την απόφαση  ο κύριος μπαμπάς, αλλά εγώ κρατάω το "είστε απατεώνες όλοι" - με συγχωρείτε  για το " είστε και το " όλοι".