Συμφωνούμε σήμερα για 118η φορά με τους θεσμούς.

Τετάρτη, 11 Μαΐου 2011

Καταρρέουν από... κέρδη τα κανάλια!

Όλοι βλέπουμε τι γίνεται με τις περικοπές και τις παραγωγές στα κανάλια και τα κλάματά τους για τα έσοδα από τις διαφημίσεις. Η πραγματικότητα όμως είναι εντελώς διαφορετική , σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία από τη Media Services, για το μήνα Απρίλιο 2011 σε σχέση με τον ίδιο μήνα πέρσι.

Η πτώση των καναλιών είναι πολύ πιο μικρή, μόνο 3. 17%  από όλα τα Μέσα, που στο σύνολο φτάνει το 13,99 % ..
 
Τρία κανάλια μάλιστα, κατέγραψαν άνοδο στην τεκμαρτή διαφημιστική δαπάνη:


1. Μεγαλύτερη το Star  της γνωστής επιστολής των περικοπών, με 7.737.318 ευρώ και 15,51 % (από 6.223.943 ευρώ και 12,08 %),
2. Μετά το φτωχικό  το Mega με 16.294.451 τον φετινό Απρίλιο και μερίδιο 32,67 % επί του συνόλου (από 15.837.045 ευρώ και 30,74 % πέρυσι)
3. Κάτι  περισσότερο έβαλε στο ταμείο και  ο Alpha, που μη ξεχνάμε είναι αυτός που ξεκίνησε τη σφαγή στα οικονομικά των εργαζομένων  με 8.976.046 ευρώ και 18 % (8.958.600 ευρώ και 17,35 %).
4. Η ΕΡΤ έχει τρέξει στα κέρδη πιο γρήγορα. Από το τελευταία τρίμηνο του 2010, τα κέρδη προ φόρων είναι 30 ,6 εκατ. ευρώ , έναντι ζημιών 18,2 εκατ. ευρώ , το 2009.


Ο AΝΤ1  δεν επωφελήθηκε ( φαίνεται κοστίζουν τα φορέματα της... Μακρυπούλια  και το γενικότερο φοβερό πρόγραμμα που έχει!) καθώς είχε δαπάνη 13.683.159 ευρώ και μερίδιο 27,34 % από 14.041.291 ευρώ και 27,26 % τον Απρίλιο του 2011.

Βέβαια όλοι πήραν το κατιτί τους από το Άλτερ, που το μεγαλύτερο μήνα του Απριλίου, ουσιαστικά ήταν κλειστό και είχε έσοδα 2.142.984 ευρώ και 4,3 %  ποσοστό .από 4.971.884 ευρώ και 9,65 %. τον αντίστοιχο μήνα. Αν το  Αλτερ λειτουργούσε κανονικά το πιθανότερο είναι το ύψος των διαφημιστικών  εσόδων  τον Απρίλιο 2011 συνολικά για την τηλεόραση  να ήταν μεγαλύτερο από πέρσι!

Τα κανάλια φαίνεται ότι έβγαλαν "τους σκελετούς από τη ντουλάπα" στο τέλος της χρονιάς με τους ισολογισμούς τους, για να περάσουν τις περικοπές και τα σφαξίματα. Πολύ σύντομα θα αλλάξουν το βιολί και θα περηφανεύονται για την κερδοφορία τους.

Τώρα ή τάση για άνοδο της διαφήμισης, δεν σημαίνει κάτι για το πρόγραμμα των καναλιών. Αντίθετα, λειτουργούν αντίστροφα. Όσο πιο χαμηλό στο κόστος και στο επίπεδο πρόγραμμα, τόσα μεγαλύτερα κέρδη. Και όσο λειτουργούν λιγότερο με πρόγραμμα ( ουσιαστικά θα κλείσουν όλα για... διακοπές το Μάιο) ακόμη καλύτερα,  στην κονόμα δηλαδή , χάρη στις επαναλήψεις, που δεν πληρώνονται.