Συμφωνούμε σήμερα για 118η φορά με τους θεσμούς.

Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2011

Συνέντευξη με τον "Λευκό καπνό που θα βγει από το Μαξίμου"

Γι αυτόν μιλάνε όλα τα κανάλια, όλα τα ραδιόφωνα, όλα τα σάιτ , όλα τα μπλογκ. Είναι ο κύριος "Λευκός καπνός που θα βγει από το Μαξίμου". Πότε θα βγει; Γιατί αργεί; Τα νεύρα μας!

Το Πάμε Λουκέτο βρήκε , όπως πάντα μόνο αυτό , τον κύριο "Λευκό καπνό που θα βγει από το Μαξίμου" και προσπάθησε να λύσει τις απορίες , από τις οποίες κρίνεται μια ολόκληρη κυβέρνηση και ίσως μια ολόκληρη χρεοκοπία.

Διαβάστε τη συνομιλία μας :


- Κύριε "Λευκε καπνέ, που θα βγει από το Μαξίμου" γεια σας. Σας ρωτάω ευθέως: Πότε θα βγείτε από το Μαξίμου.

" Κύριε Λουκέτο, γεια σας. Ευχαριστώ για την ερώτηση. Την ίδια απορία έχω κι εγώ. Πότε επιτέλους θα βγω; Και αναρωτιέμαι γιατί είμαι πια 3 μέρες σε ετοιμότητα, αλλά δεν μου λένε πότε θα βγω. Μου έχουν κάνει τα νεύρα τσατάλια. Να χαθούν! Ουστ κοπρίτες! Με δουλεύουν! Μερικές φορές παρατηρείται κινητικότητα, ετοιμάζομαι να βγω, αλλά τίποτα οι μαλάκες . Αν πάει έτσι και αύριο, θα αποφασίσω τι θα κάνω. Μπορεί να κάνω  μέχρι και 24ωρη απεργία

- Απεργία;

- Ευχαριστώ για την ερώτηση .Προειδοποιητική απεργία. Αν δεν ικανοποιηθούν τα αιτήματά μου , θα αποφασίσω κυλιόμενες 48ωρες  απεργίες

- Αρα , δεν βγαίνει και κυβέρνηση, κύριε Λευκέ καπνέ που θα βγει από το Μαξίμου και αυτό είναι μια είδηση που θα συγκλονίσει.

- Ευχαριστώ για την ερώτηση. Αλλά έτσι κι αλλιώς δεν βγαίνει καπνός από το Μαξίμου. Μα κύριε Λουκέτο, πιστεύετε ότι αυτά τα κνόδαλα είναι ικανά να βγάλουν κυβέρνηση; Εμένα να σας πω νάααααα κι αν βγάλουν κυβέρνηση, νάααααα κι αν δεν βγάλουν. Τα μεροκάματά μου και τις υπερωρίες μου να πληρώσουν μόνο .Σας ευχαρίστησα για την ερώτηση ;".

- Μια τελευταία ερώτηση κύριε Λευκέ καπνε που θα βγει από το Μαξίμου. Είστε υπαρκτό πρόσωπο;

- Ευχαριστώ για την ερώτηση. Μαλάκας είστε; Με βλέπετε μπροστά και δεν το πιστεύετε; Για μένα δεν μιλούν όλοι κάθε δευτερόλεπτο; Και να ξέρετε κύριε Λουκέτο, ότι δεν είμαστε ένας, είμαστε πολλλοί . Σήμερα, όπως έγραφε και στο μπλογκ του  ο Χάρρυ Κλύνν, αν ρίξεις πέτρα στην Ελλάδα , θα χτυπήσεις η σκύλο ή Λευκό καπνό που βγαίνει από το παράθυρο.

- Κύριε Λευκέ καπνέ που θα βγει από το Μαξίμου, σας ευχαριστώ θερμότατα.

- Ευχαριστώ για την ερώτηση. Αλλά γράωτε τα κύριε Λουκέτο, τα νεύρα μου έχουν γίνει κρόσια. Με συγχωρείτε, μπορώ να καπνίσω λίγο τώρα  να ηρεμήσω από δαύτους;