Φοβερή και τρομερή η Χρύσα Ρώπα στο μονόλογό της στο Αλ Τσαντίρι απογείωσε την εκπομπή του Λαζόπουλου με ένα συλλεκτικό σκετς. Μιλούσε σε ένα... πλάνο του Γιώργου, σαν μία μάνα που μιλούσε στο γιο της, το "αγόρι" της .
Η παρουσία του Λαζόπουλου ήταν τυπική, αφού είχε παραχωρήσει χώρο στον οδοστρωτήρα Ρώπα σε ένα πολύ έξυπνο, αλλά κατ´ ουσίαν
σπαρακτικό επιθεωρησιακό νούμερο.
Στο Πάμε Λουκέτο αυτή η ερμηνεία και αυτό το κείμενο θύμισαν εντονότατα ένα σκετς που είχε παιχτεί ένα καλοκαίρι, πριν.. δύο δεκαετίας, όπου μια μητέρα μιλούσε σε έναν πρωθυπουργό , στο " αγόρι της" που ήταν και τότε γαντζωμένος στην καρέκλα του και δεν παραιτιόταν με τίποτα: τον Ανδρέα Παπανδρέου,
Ερμηνεύτρια , αλλά και κειμενογράφος ήταν η Χρύσα Ρώπα, στην πρώτη εμφάνισή της στο θέατροκαι γνώριζε πραγματικά την αποθέωση κάθε βραδυά.
Το Πάμε Λουκέτο δεν έχει καμία αμφιβολία ότι έχει βάλει και το συγγραφικό χέρι της σε αυτό το εκπληκτικό σκετς που ευτυχήσαμε να δούμε.
Η παρουσία του Λαζόπουλου ήταν τυπική, αφού είχε παραχωρήσει χώρο στον οδοστρωτήρα Ρώπα σε ένα πολύ έξυπνο, αλλά κατ´ ουσίαν
σπαρακτικό επιθεωρησιακό νούμερο.
Στο Πάμε Λουκέτο αυτή η ερμηνεία και αυτό το κείμενο θύμισαν εντονότατα ένα σκετς που είχε παιχτεί ένα καλοκαίρι, πριν.. δύο δεκαετίας, όπου μια μητέρα μιλούσε σε έναν πρωθυπουργό , στο " αγόρι της" που ήταν και τότε γαντζωμένος στην καρέκλα του και δεν παραιτιόταν με τίποτα: τον Ανδρέα Παπανδρέου,
Ερμηνεύτρια , αλλά και κειμενογράφος ήταν η Χρύσα Ρώπα, στην πρώτη εμφάνισή της στο θέατροκαι γνώριζε πραγματικά την αποθέωση κάθε βραδυά.
Το Πάμε Λουκέτο δεν έχει καμία αμφιβολία ότι έχει βάλει και το συγγραφικό χέρι της σε αυτό το εκπληκτικό σκετς που ευτυχήσαμε να δούμε.