Συμφωνούμε σήμερα για 118η φορά με τους θεσμούς.

Τρίτη 6 Μαρτίου 2012

Περνάμε φαγητόπαυση- Ατάκες ημέρας

Ζω τα χρόνια της παιδικής μου αθωότητας. Ο μισθός μου είναι junior






Η κόρη μου, μου κάνει παρατηρήσεις για το μίνι μισθό μου





Τον Ιούνιο το τελειωτικό χτύπημα. Η τρόικα ζήτησε να μειωθεί κατά 30% το προσδόκιμο ζωής





Τον  κουζίνα στο σπίτι τον διατηρούμε μόνο σαν οπτικό εφέ





Μπαίνουμε σε μια ιδιαίτερη περίοδο της ζωής μας. Την φαγητόπαυση







Πρώτη φορά κάνω καριέρα σαν άνεργος






Παλιά προσλάμβαναν όσους είχαν καλό βιογραφικό. Τώρα αυτούς που δεν έχουν καθόλου βιογραφικό







 Η νέα μόδα είναι να είσαι φτωχός. Στο διπλανό τραπέζι δύο κοκορεύονται ποιος χρωστάει περισσότερα





Να δημιουργήσουμε ένα νέο κίνημα μετά τις πατάτες. Να ψηφίζουμε όλοι στις δημοσκοπήσεις ΠΑΣΟΚ