Συμφωνούμε σήμερα για 118η φορά με τους θεσμούς.

Τρίτη 12 Οκτωβρίου 2010

Σημερινή συνέντευξη Μητσοτάκη

Η ΣΠΙΝΑΛΟΓΚΑ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ

«Προδότη», «πουλημένο», «αποτυχημένο του κερατά» «μπαμπουίνο της Ρηγίλλης» αποκαλεί μεταξύ των άλλων ο Κώστας Μητσοτάκης τον Αντώνη Σαμαρά, σε σημερινή αποκλειστική συνέντευξη στο pamelouketo. blogspot.com. Προσθέτει δε , ότι χρειάζεται να ξανανοίξει η Σπιναλόγκα.  με πρώτο που θα φιλοξενήσει ....
τον  "λεπρό", όπως τον αποκαλεί Σαμαρά.

Είναι η απάντηση του επίτιμου πρόεδρου της ΝΔ στην χθεσινή ανακοίνωση της Ρηγίλλης, που αποκαλεί τον κ. Μητσοτάκη «ναυαγοσώστη της κυβέρνησης» και καταλήγει « καλή σας νύχτα κ. Μητσοτάκη». Νωρίτερα ο πρώην πρωθυπουργός είχε αποκαλέσει σε συνέντευξη του στο Μέγκα, «λαϊκιστή»¨ τον Αντώνη Σαμαρά.

Ο κ. Μητσοτάκης ήταν πολύ εκνευρισμένος , όταν μας δέχτηκε το πρωί , από την ανακοίνωση της ΝΔ. Πολλοί λένε ότι μπορεί ο επίτιμος πρόεδρος του κόμματος να χάσει ακόμα την ιδιότητά του αυτή. Μας μιλούσε και κουνούσε ασταμάτητα τον ώμο του.

Απαντάει με εκφραστικό τρόπο : « Αυτή την ιδιότητά μου δεν μπορεί να την πάρει ο ασήμαντος, ο τιποτένιος , υποτιθέμενος δήθεν αρχηγός της ΝΔ. Μόνο ο χάρος μπορεί να μου την πάρει. Και πρέπει να έχει δυο δρεπάνια δια να έρθει να μου την αποσπάσει . Ακούστε με. Αυτό το κακό σκυλί της πολιτικής θα ψοφήσει και δεν θα πάει κάποιος να το πάρει από τη μέση του δρόμου. Και όταν κάποτε το πάρουν, δεν θα λιώσει ποτέ, για το κακό που προκάλεσε εις την χώραν και ειδικότερα προς εμένα και την οικογένειάν μου, διατί να το κρύψωμεν άλλωστε. Κακό ψόφο να έχει και εγώ δεν θα του πω «καληνύχτα» , αλλά «αντίο σαλτιμπάγκο και να μη λιώνεις με τίποτα».



- Κύριε Μητσοτάκη, νομίζω ξεφύγατε εντελώς με το «καλημέρα».

- Θα τα ακούσετε κι εσείς. Σαράντα χρόνια αγωνιζόμουν να γίνω πρωθυπουργός και μόλις έγινα ήρθε και με κατακρήμνισε. Και να τον έχουμε αρχηγό της πρώην μεγάλης φιλελευθέρας παρατάξεως και να μου λέει «καληνύχτα κύριε Μητσοτάκη». Μου έκαμε τα μούτρα κρέας. Εμένα που με συνοδεύει ίσαμε πέντε δεκαετίες ο τίτλος του «αποστάτη», με αποκάλεσε « ναυογοσώστη του ΠΑΣΟΚ». Σιγά θα σκίσετε κάνα καλτσόν, κύριε Σαμαρά. Αλλά...
 δεν με άφησε να τα πω αυτά εψές η κυρία Τρέμη. Με διέκοπτε συνεχώς.

- Μα το αντίθετο συνέβαινε. Για μη χάσετε εσείς, λέγετι , τον ειρμό της σκέψεως, λόγω της ηλικίας σας.

- Εγώ εσεβάσθην την ηλικία της. Έχετε πληροφορηθεί να έχω κάμει εγώ ποτέ μπότοξ; Λιποαναρρόφηση; Βλεφαροπτωσίαση; Γναθοπροσθετικήν; Μυτοκοψίασιν; Στηθοβυζοπροσθετικήν; Ας ομιλούμε με πολιτικούς όρους εδώ αγαπητέ.

- Μάλιστα.

- Μου δίνετε με την απάντησίν σας, να καταθέσω όσα δεν ημπόρεσα να αναφέρω χθες.

- Μα τι να πείτε άλλο; Είπατε ότι έχουμε χρεκοπήσει από το 1990. Η χώρα χρεωκόπησε.

- Ναι, αλλά δεν ξεπουλήθηκε ακόμα. Αλλά ποιος να το κάνει αυτό; Ο κακομοιράκος ο πρωθυπουργάκος που μας διοικεί; Διότι περί διοικήσεως πρόκειται και όχι πρωθυπουργίας. Απευθύνομαι προς αυτό το μόρφωμα ερασιτεχνών της υποτιθέμενης κυβερνήσεως. Αλλά και εις τα μέλη του ΔΝΤ. Γι αυτό σας φέραμε; Με αυτά τα δήθεν μέτρα να κάνουμε προκοπήν; Δεν είναι δυνατόν.. Ακόμα κυκλοφορούν άνθρωποι στο δρόμο… Ακούω από την άλλην πλευράν την καραμέλα του ξεπουλήματος.. Πρέπει κάποτε οι έλληνες να αφήσωμε τους δήθεν συναισθηματισμούς και πατριωτισμούς. Θα συμφωνήσω πιθανώς ότι ναι, υπάρχουν πράγματα που έχουν ιδιαίτερη αξία για ένα λαό. Ε, αυτά λοιπόν ας τα ξεπουλήσουμε είς την καλύτερην τιμή από ό, τι τα υπόλοιπα. Διότι φίλε μου, όλα είναι θέμα τιμής. Εθνικά υπερήφανος και σημειώστε το αυτό, είναι ο ακριβά ξεπουλημένος. Εθνικά ταπεινωμένος, αυτό να το τονίσετε ιδιαιτέρως, είναι ο ξεπουλημένος κοψοχρονιά. Όπως θα γνωρίζετε εμένα δεν με άφησε αυτός ο σκερβελές ο Σαμαράς, να εξεπουλήσω το Μακεδονικό στην εποχή που ήτο στα επάνω του. Τότε θα το εξεπουλούσα σε καλή τιμή.Τωρα, τα τρία, ξέρετε τι.

- Η χώρα μας περνά δύσκολες καταστάσεις, οι απόψεις σας θα συζητηθούν.

- Εκφράζετε απόψεις του συρμού. Τα μέτρα που επάρθησαν είναι λίγα. Και χρειάζονται και άλλα πολλά. Έχουμε δει μόνο το τρέιλερ της κρίσεως. Όχι την ταινία. Κινδυνεύουμε να μη χρεοκοπήσουμε. Η χρεωκοπία κινδυνεύει. Ας το καταλάβουμε επιτέλους.

- Μα εδώ βλέπουμε ανθρώπους να τρώνε από τους κάδους απορριμμάτων...

- Ναι, αλλά δεν έχουμε δει ανθρώπους να σέρνονται στους δρόμους, σκελετωμένους, να σωριάζονται κάτω. Μια ευκαιρία να σωθεί ο τόπος είναι το πετρέλαιο. Όσοι περισσότεροι πεθάνουν από το κρύο, τόσο καλύτερα θα επιζήσουν οι εναπομείναντες. Αν η χώρα δεν γίνει ένα ατέλειωτο ψυγείο, αν οι άνθρωποί της δεν μπουν εις την κατάψυξιν, δεν υπάρχει σωτηρία δι αυτόν τον τόπο

- Πολύ σκληρά αυτά που λέτε.

- Ο Ντίσνευ αγαπητέ, οικιοθελώς μπήκε στην κατάψυξη. Και κρίνετέ το διαφορετικά. Εσείς από τι θα θέλατε να τα τινάξετε; Από την πείνα ή την παγωνιά; Που να τρέχετε να πεθάνετε τώρα στους δρόμους… Εν πάση περιπτώσει εγώ τα έλεγα αυτά προ 50 ετών. Τα είχα προβλέψει, αλλά όλοι με λέγατε γκαντέμη, γρουσούζη και σκατόψυχο.

- Μια τωρινή εκτίμησή σας;

- Οσοι δεν πεθάνουν από την πείνα θα ψοφήσουν από το κρύο. Θα είναι ο χειρότερος χειμώνας και από την κατοχή, εάν δεν επιβληθούν νέα επιπρόσθετα μέτρα.

- Ζοφερές εκτιμήσεις και προγνώσεις. Αλήθεια πως κρίνετε τα περί διεφθαρμένης χώρας,με αφορμή τα όσα είπε ο κύριος Γιούνκερ;

- Η διαφθορά εις την Ελλάδα, αγαπητέ, δεν πρόκειται ποτέ να χτυπηθεί. Δεν ημπορεί να υπάρξει Ελλάς χωρίς διαφθορά. Εις τα λεξικά αι δύο λέξεις είναι συνώνυμες και ταυτόσημες και έχουσες την ίδια έννοιαν . Ελλάς ίσον διαφθορά και διαφθορά ίσον Ελλάς και κάτι παραπάνω . Ας μην κοροϊδευόμεθα και αυταπατώμεθα. Η διαφθορά θα επιζήσει και θα διευρυνθεί διότι ουδείς δεν επιθυμεί να την χτυπήσει, ούτε βεβαίως ο Παπανδρέου, ούτε βεβαίως ο Καραμανλής, ούτε ο Καραμανλής, ούτε εγώ, ούτε και εσείς κυριέ μου . Πολύ περισσότερο το καλόπαιδο ο Σαμαράς. Τέρμα και τελείωσε. Γι αυτό και εγώ ως πρωθυπουργός διέπραξα ελάχιστα εις τον τομέα αυτό. Αντιθέτως βοήθησα κατά το δυνατόν στην επέκτασή της.

- Υπάρχει ελπίδα για την Ελλάδα;

- Θα σας χαρακτηρίσω ανόητο αγαπητέ μου. Η ελπίς είναι δια τους ζώντας. Κοιτάξτε γύρω σας. Διακρίνετε πουθενά σημεία ζωής, πλην εμού βέβαια, γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε.

- Βλέπω κι εγώ δίπλα μου, μια εθνική κατάθλιψη, την Ελλάδα του λεξοτανίλ, που είπε ο κύριος Σαμαράς

- Λεξοτανίλ και ταβόρ και στεντόν και να πέσει στα ναρκωτικά ο Μεσσήνιος, που παρουσιάζεται ως Μεσσίας. Να γλαρώσει και να βλέπει το ταβάνι 24 ώρες το εικοσιτετράωρο. Να έρθει εις κατάστασιν ευθυμίας και μελαγχολίας εις το βήμα της βουλής και να αρχίζει να χτυπιέται με ενέσεις. Έβλεπα χθες εις το αγαπητόν μου Μέγκα, την ωραιότατη σειρά «το Νησί» . Να ανοίξει πάλι η Σπιναλόγκα δια τον λεπρόν της Ρηγίλλης. Να σέρνεται στα τέσσερα παραμορφωμένος και πίσω του δεκάδες κομπάρσοι ,  φυσικό ντεκόρ να μην τον συμπονούν, αλλά να τον λοιδωρούν. Δεν υπάρχει Ιθάκη γι αυτόν. Υπάρχει μόνο Σπιναλόγκα.