Συμφωνούμε σήμερα για 118η φορά με τους θεσμούς.

Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2010

Τι είπαν στο τηλέφωνο Πατέρας - Μαρινάκης.

 Στο 85' του ντέρμπι, ο κ. Πατέρας κάλεσε στο τηλέφωνο τον κ. Μαρινάκη, που μόλις είχε αποχωρήσει από τα επίσημα και είχε πάει στη σουίτα του Ολυμπιακού στο ΟΑΚΑ.

Μιλούσε χαμηλόφωνα και είχε βάλει το χέρι του μπροστά στο στόμα, να μη τον ακούει ο υπουργός ΠΡΟ- ΠΟ κ. Παπoυτσής.

Αποκαλύπτουμε το διάλογο που είχαν Πατέρας - Μαρινάκης

ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ: Ελα, τι θες;

ΠΑΤΕΡΑΣ: Δεν θα μου πεις συγχαρητήρια;

ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ: Κάτσε να τελειώσει πρώτα, μη βιάζεσαι

ΠΑΤΕΡΑΣ: Γιατί έφυγες από κάτω;

ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ: Πιάστηκε...
 ο κώλος μου, γιατί έφυγα; Ρε πλάκα μου κάνεις...  Άρχισαν να μου πετάνε διάφορα..

ΠΑΤΕΡΑΣ Και θίχτηκες, ε; Να σου πω, σκέφτηκες τι  θα πεις στη λήξη;

ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ:Ο, τι θέλω θα πω.. Καλά έβγαλες γλώσσα; Ρε κοίτα τους, ρε. Καλά σας πηδάω εγώ και βλέπετε την πλάτη μου.

ΠΑΤΕΡΑΣ. Τι θα πεις στις δηλωσεις, ρε ; Κοίτα,.. Πες ότι δεν ήταν πέναλτι και κάντο και πιο δραματικό, και πες ότι θα το ξαναδείς στην τηλεόραση. Πιάνει αυτό. Και κοίτα, πες μετά ότι εϊσαι  περήφανος που μπροστά σε τόσους Παναθηναϊκούς πανηγύρισες το γκολ της ομάδας μου. Πες και μερικά δικά σου και τελείωσες.Α, πήγαινε και στον Κάκο και πες του, ότι αλλοιώσες το αποτέλεσμα. Τι;; ..Σε βρίζουν; Γράψτους κανονικά.. Οκ, τους έγραψες ;   Μετά τον Κάκο , λοιπόν, ρώτα  «ποιος είναι ο Ακρίβος», απο τους πλαινούς. Θα συζητηθεί.

ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ Εσύ μην ξεχάσεις να πεις : Είδαμε ένα ωραίο ντέρμπι. Στο πρώτο ημίχρονο ήμασταν κακοί, αλλά στην επανάληψη πολύ καλοί. Φοβερό αυτό. Στα ντέρμπι πάντα κάποιος κερδίζει και κάποιος χάνει, σήμερα κερδίσαμε εμείς. Μιλάμε, για ΤΗΝ ατάκα. Πιστεύω , συνέχισε, πως ο Παναθηναϊκός έπαιξε καλύτερα και κέρδισε,  Πιστεύω πως ένα από τα καλά του Παναθηναϊκού είναι πως μπορεί να γυρνάει τα παιχνίδια. Μια φορά στα 10 χρόνια, αλλά λέμε..  Πρέπει , συνεχίζεις,  να κάνουμε κάποιες βελτιώσεις...  κι αυτό πιάνει. Μη λες και πολλά εκεϊ γιατϊ θα σου ζητάνε μεταγραφές.  Και κατέληξε: Έχω πει πως έχουμε κάποια θέματα από το καλοκαίρι και πρέπει να τα βελτιώσουμε για να βελτιωθεί η ομάδα και..

ΠΑΤΕΡΑΣ: Σιγά-σιγά, σημειώνω.Με τον Βγενόπουλο, τι έλεγες, ρε;

ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ: Σφύριξε.

ΠΑΤΕΡΑΣ: Σφύριξα κι έληξες.

ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ: Το βράδι!

ΠΑΤΕΡΑΣ: Τα λέμε!