Από σήμερα είναι πλέον νόμιμη η “τοποθέτηση προϊόντος” στην τηλεόραση, η έμμεση διαφήμιση δηλαδή..Διαβάσαμε στο /http://www.paron.gr/typologies ότι οι τηλεοπτικοί σταθμοί στα σήριαλ που μεταδίδουν θα μπορούν να έχουν τη δυνατότητα αναφοράς σε επώνυμες μάρκες, ή στην εμφάνιση συγκεκριμένων προϊόντων.
Δεν ξέρουμε ακόμα όμως, αν αυτό θα ισχύει , εκτός από τα σήριαλ και στα δελτία ειδήσεων.
Αν πχ, η Όλγα Τρέμη μπορεί να ...
έχει στα δύο παράθυρα , Τσίμα και Πρετεντέρη και σε ένα τρίτο το απορρυπαντικό ΑRIEL
Αν πχ ο Χατζηνικολάου , μπορεί να λέει ανάμεσα στις ειδήσεις και ονόματα προϊόντων ( θα τα πάει πολύ καλά σε αυτό, γιατί έχει εμπειρία από το ραδιόφωνο)
Αν πχ. ο Αιμίλιος Λιάτσος, δείχνει τον Ρουβά, και στα χέρια του έχει και διαφημίζει μια οδοντόκρεμα ή ένα παγωτό.
Επιτρέπεται σίγουρα όμως στα δελτία ειδήσεων αν διαφημίζονται προϊόντα με το όνομα " Παπανδρέου". " Σαμαράς" κλπ.
Η απόφαση ήταν στο συρτάρι χρόνια και την ενεργοποίησε σήμερα ο κ. Χυτήρης και αυτό είναι συμπτωματικό , ότι συμπίπτει με τις εκλογές και τον τρόπο που τις παρουσίασαν τα κανάλια