Συμφωνούμε σήμερα για 118η φορά με τους θεσμούς.

Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2010

Τα … τρία πόδια του Σισέ και ο φοβερός Γιάτσεκ!

Ο Γιάτσεκ Γκμοχ είναι περιβόλι για σάτιρα, αλλά το μυαλό του είναι αστραφτερό , λεπίδι πραγματικό. 0 71χρονος τεχνικός, που λέμε στο αθλητικό ρεπορτάζ, έκανε κάτι απίστευτο το Σάββατο. Να τον νοσταλγούν οι Παναθηναϊκοί και να τον έχουν σαν … εναλλακτική λύση για το μέλλον και δεν είναι πια πλάκα αυτό. Να φανταστούμε τον συμπαθέστατο Νιόπλια, να χάνει 2-0 στο 25λεπτο στο ΟΑΚΑ, με τον Ηρακλή. 0-4 θα είχε γίνει στο ημίχρονο!

Άλλο όμως ξεκίνησε να πει το pamelouketo. Αποθέωση είναι...
 ο Γιάτσεκ και στις συνεντεύξεις του. Για προπόνηση της Δευτέρας να σου μιλήσει, θα σου βγάλει δέκα θέματα. Της Παρασκευής… είκοσι! Χθες δεν τον άφησαν να δώσει συνέντευξη Τύπου, γιατί είχε πρόβλημα, είπαν, με το δίπλωμα! Αυτό τους πείραξε στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Τα είπε όμως στον sport-fm.gr και θαυμάστε τον μοναδικό του τρόπο έκφρασης. Κάθε φράση είναι και
τίτλος για εφημερίδα, σάιτ και μπλoγκ.

- Είμαι πολύ χαρούμενος και πιστεύω όλοι οι Παναθηναϊκοί είναι πολύ χαρούμενοι, παρότι στην αρχή του χθεσινού αγώνα ήταν σαν να περνάγαμε... σεισμό.

- Νιώθω 10 χρόνια πιο μικρός μετά από αυτά που έζησα και να προσέξουν οι νεότεροι προπονητές, γιατί αν επιστρέψω θα τους νικήσω όλους

- Το μυστικό είναι απλό. Εγώ έχω πάνω από 50 χρόνια στο κουρμπέτι του ποδοσφαίρου και πάντα ήμουν νικητής. Δεν κάνω παρέα με χαμένους.

- Ο Παναθηναϊκός είναι πέντε φορές καλύτερος από τον Ηρακλή και είπα στους παίκτες μου να το δείξουν

- Ο Σισέ είναι πολύ σπουδαίος παίκτης, αλλά χρειάζεται τροφοδότηση. Έχει τρομερή ταχύτητα και αλτικότητα. Πηδάει με τρία πόδια!

- Ο Αντωνίου είναι πολύ καλός τεχνικός διευθυντής. Έχει μόρφωση και γνώσεις. Δεν το λέω επειδή είναι δικό μου παιδί. Έχει δεχτεί κριτική, αλλά στο ποδόσφαιρο ή δέχεσαι την κριτική ή φεύγεις. Ή είσαι ήρωας ή σκουπιδιάρης».

- Έχω δουλέψει σε πολλές ομάδες και χώρες, αλλά η καλύτερη πάστα ποδοσφαιριστών που είχα ήταν οι Έλληνες.

- Διαπίστωσα ότι ο κόσμος με αγαπά, αλλά αυτό είναι αμοιβαίο. Όταν αγαπάς, ο κόσμος σε αγαπά.-

- Λυπάμαι γιατί ήμουν προετοιμασμένος να είμαι στον πάγκο στο ματς με την Μπαρτσελόνα.

Και το pamelouketo λυπάται που δεν θα είναι παρών ο Γιάτσεκ. Σε ένδειξη διαμαρτυρίας καταθέτουμε δύο εισιτήρια του αγώνα στην ΠΑΕ Παναθηναϊκός! Μεγάλε Γιάτσεκ! Άλλες τρεις φορές, θα γυρίσεις στον Παναθηναϊκό!