Συμφωνούμε σήμερα για 118η φορά με τους θεσμούς.

Δευτέρα 8 Νοεμβρίου 2010

Ψινάκης: " Σας ευχαριστώ, όλες " ! Πρώτη δήλωση μετά το θρίαμβό του

 Και τώρα  κυρίες και κύριοι, η πρώτη  δήλωση  του Ηλία Ψινάκη,  που σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής στοιχεία από την καταμέτρηση των σταυρών είναι  πρώτος σε σταυρούς δημοτικός σύμβουλος, στο 1ο δημοτικό διαμέρισμα της Αθήνας . Η δήλωση του Ηλία Ψινάκη, που μεταδόθηκε πρώτα από το pamelouketo.blogspot.com, είναι η εξής:

΅Γλυκές μου, τι να σας πω... Μούρχεται να σας αγκαλιάσω μία μία και να σας φιλήσω  γιατί με πήρατε...
 και με εκτοξεύσατε στην πρώτη θέση , καβάλα πάνω από  όλους τους άλλους υποψήφιους. Μα είχα βγάλει και εγώ η τρελή  ένα φοβερό σύνθημα σε αυτόν τον  προεκλογικό αγώνα , τρομερό: ΅Ρίχτε μου ένα ".

Και με ακούσατε, σούγκαρ.   Λέω "σούγκαρ", γιατί θα....
 την περάσουμε ζάχαρη, στην Αθήνα, για τις άλλες πόλεις χέστηκα.  Σούγκαρ!

Γλυκές μου, πάμε μαζί στο δεύτερο γύρο, να πάρει πάλι το μάνατζμεντ της πόλης ο Νικήτας. "Νικήτα- Νικήτα, που δεν γνωρίζεις ήττα". Επίσης " μάνι μάνι, να βγάλουμε τον Κακλαμάνη" . Τόχω η άτιμη το διαφημιστικό. Σούγκαρ. Ρίχτε ένα ψηφοδέλτιο την Κυριακή, αν και μου αρέσει σαν υποψήφιος και  ο Καμίνης. Ωραίο όνομα, θεά και ο Καμίνης,  το λες κι ανάβεις. Σας ευχαριστώ όλες, σούγκαρ"