Συμφωνούμε σήμερα για 118η φορά με τους θεσμούς.

Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου 2010

Καζαμίας 2011. Φεβρουάριος, ο Κ. Καραμανλής προβλέπει

Ο Φλεβάρης κι αν φλεβίσει, η μπριζόλα θα
μυρίσει.

Κυκλοφορεί το βιβλίο μου, με το οποίο σπάω τη σιωπή μου.Τίτλος « Κουρασμένος Reload »,εκδόσεις Αντώναρος.Παρουσιάζει και χαρτογραφει τις σκέψεις μου για το πώς φτάσαμε μέχρι εδώ. Αποτελείται από 246 λευκές σελίδες.

Αποφασίζω να δώσω την πρώτη ....
συνέντευξή μου μετά τις εκλογές. Νομίζουν οτι θα πω κάτι σοβαρό και σκοτώνονται οι δημοσιογράφοι μεταξύ τους. Ο Πρετεντέρης καθαρίζει με περίστροφο την Τρέμη,ο Xατζηνικολάου αδειάζει το καλάσνικωφ στον Πρετεντέρη και νικήτρια είναι η Στάη.

Η κατάσταση στη χώρα επιδεινώνεται και κανένας πολιτικός δεν μπορεί να κυκλοφορήσει στο δρόμο,εκτός απο μένα που δεν κυκλοφορώ στο δρόμο, αλλά στις ταβέρνες. Του Αγίου Βαλεντίνου όλοι οι Έλληνες διαδηλώνουν για το ΔΝΤ και την έλευση του ξενόφερτου αγίου.

Στις 23 Φεβρουαρίου γράφω την πρώτη σελίδα του βιβλίου μου, όπου τονίζω ότι καλά να πάθουν οι Έλληνες, τι περιμένεις από αυτούς που ψήφισαν εμένα δύο φορές για πρωθυπουργό. Τελικά σπάω τη σιωπή μου και μιλάω στο Λιάγκα και τη Φαίη γιατί ένοπλοι δημοσιογράφοι την απήγαγαν.

Αγαπημένος μου αριθμός οι 49 κεφτέδες,έχω διαστάσεις μέση 132 και περιφέρεια Ά Αθηνών.

Όνειρόμου είναι να μην εξαφανιστούν ποτέ τα μπαρμπούνια από τις θάλασσες .Φαγητό Mις Φεβρουάριος, μπιφτέκια του Μουγγού, με μοσχαροκεφαλή καραμελωμένη με σάλτσα της κυρά Μαρίας και σαντιγύ δεκατέσσερα τυριά στη σχάρα.
                                          

ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ:   ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ,      Ο Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ
http://pamelouketo.blogspot.com/2010/12/2011_25.html