Συμφωνούμε σήμερα για 118η φορά με τους θεσμούς.

Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2010

Και κινητό από τη Ντόρα, πήρε ο Τρος Καν !


Τηλεφωνική επικοινωνία Ντόρας – Στρος Καν είχαμε, επειδή η κ. Μπακογιάννη, απουσίαζε στην Κωνσταντινούπολη. Αν είναι δυνατόν να μην είχε το  pamelouketo, αυτή τη συνομιλία:

ΝΤΟΡΑ: Καλησπέρα, τι μου κάνετε;

ΣΤΡΟΣ ΚΑΝ: Α, γεια σας. Μια χαρούλα, εσείς.

ΝΤΟΡΑ: Χαίρομαι. Και εγώ μια χαρά. Πόσο λυπάμαι που δεν σας είδα, μα πόσο λυπάμαι!


ΣΤΡΟΣ ΚΑΝ: Εγώ πάλι καθόλου. Θάβλεπα και τον Μητσοτάκουλα; Χαχα!

ΝΤΟΡΑ: Χα, χα! Πάντα τόλεγα για το χιούμορ σας. Ο Ντομινίκ, με το όνομα!

ΣΤΡΟΣ ΚΑΝ: Εντάξει, και οι Έλληνες λέτε φοβερά αστεία! Λέτε ότι θα μας ξεπληρώσετε το δάνειο.Χα, χα!

ΝΤΟΡΑ: Χα, χα!

ΣΤΡΟΣ ΚΑΝ:Το κατάλαβα, γι αυτό....
 τέταρτη δόση, γιοκ. Χα, χα!

ΝΤΟΡΑ: ....

ΣΤΡΟΣ ΚΑΝ: Καλά, μην κάνετε έτσι...  Ξέρετε πόσο ωραία είστε;


ΝΤΟΡΑ:  Αυτά σε καμία άλλη, γέρο μπισμπίκη, πέφτουλα!

ΣΤΡΟΣ ΚΑΝ: Καλά, ένα αστείο έκανα! Να μπούμε στο θέμα, γιατί μου χτυπάνε την πόρτα.

ΝΤΟΡΑ: Κύριε Τρος Καν, ξέρετε πόσο σας στηρίζουμε οικογενειακά. Αλλά δεν πάει παραπέρα. Πήγα χθες  στα  Luis Voitton για μία τσάντα. 12.000 ευρώ. Το διανοείστε;12.000!

ΣΤΡΟΣ ΚΑΝ:Γιατί, είχαν εκπτώσεις;

ΝΤΌΡΑ;  Αμάν το χιουμοράκι σας.

ΤΡΟΣ ΚΑΝ: Για φέτα πήγατε;

ΝΤΟΡΑ: Στα  Luis Voitτon;
ΣΤΡΟΣ ΚΑΝ: Οχι, στο Βασιλόπουλο.

ΝΤΟΡΑ: Από το Βασιλόπουλο, θα παίρνουμε τσάντες σε λίγο.

ΣΤΡΟΣ ΚΑΝ. Κλείνω, κάνα κινητό περίσσεψε;

ΝΤΟΡΑ: Μόνο ένα παλιάς τεχνολογίας.

ΣΤΡΟΣ ΚΑΝ: Καλό είναι. Μάζευε κι ας είν¨και ρώγες μου έμαθε σήμερα το ελληνικό ρητό ο Παπακωνσταντίνου.

ΝΤΟΡΑ: Χα, χα! Μουρντάρη!

ΣΤΡΟΣ ΚΑΝ:  Άντε γεια!