Συμφωνούμε σήμερα για 118η φορά με τους θεσμούς.

Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου 2010

Βίσση: Mε τι έρχομαι σε οργασμό

Δύο σημαντικές αποκαλύψεις κάνει σήμερα η Άννα Βίσση, σε συνέντευξή της, στο BHMAGAZINO.

Η πρώτη αφορά με τι έρχεται σε οργασμό και είναι αποκάλυψη  σοκ

Η δεύτερη αποκάλυψη είναι , πως συμμετέχει στο κίνημα  " δεν πληρώνω διόδια " και εξηγεί το λόγο:

1. Όσον αφορά τον οργασμό δηλώνει: " Όταν δεν κάνω πράγματα, δεν είμαι καλά, δεν είμαι χαρούμενη, νιώθω γριά. Η δουλειά με ενεργοποιεί , με έναν τρόπο που είναι ο οργασμός μου».

Μάλιστα. Και επειδή έχει και πολλές δουλειές, δίσκους, κέντρα, συναυλίες, κλπ, θα πρέπει να έχει και πολλαπλούς οργασμούς.

2. Προσθέτει, δε: « Πέντε λεπτά προτού σταματήσω να δουλεύω,  θα έχω πεθάνει. Πιστέψτε με, δεν το λέω για εντυπωσιασμό, θα έχω πεθάνει γιατί δεν θέλω ποτέ να πάψω να κάνω πράγματα».

Αρα θάπρεπε να έχουν πεθάνει και 600.000 άνεργοι, που θέλουν να δουλέψουν, αλλά δεν γίνεται; Πάντως είναι όμορφος ο τρόπος που περιγράφει η απόλυτη Ελληνίδα σταρ, τα πέντε τελευταία λεπτά της ζωής της: Θα μπορούσαμε να το ονομάσουμε και σαν " Ο Τελευταίος οργασμός".

3. Με τα διόδια, τα πράγματα είναι απλούστερα: "Είχα μάθει να ζω μέσα σε ανούσια χαρά. Δεν πλήρωνα καν διόδια, γιατί με αναγνώριζαν και μου έλεγαν “πέρνα”.

α. Εμ, γι αυτό έπεσε έξω το κράτος. Από τα "πέρνα".

β.Εντάξει, δεν είναι κανενός είδους χαρά, να περνάς τσαμπέ τα διόδια. Εκτός αν είσαι σκρουτζ.

.