Συμφωνούμε σήμερα για 118η φορά με τους θεσμούς.

Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011

Ο Πάγκαλος απέλυσε την... κόρη του!


1. Δέκα φορές κοπρίτης ο πολιτικός που διορίζει!

2. Απέλυσα την κόρη μου!

3. Πολλά από αυτά που λέει το Μνημόνιο, ήταν στο προεκλογικό πρόγραμμα  - Μνημόνιο του ΠΑΣΟΚ!

4.  Δεν ντρέπονται , που με λένε... παχύσαρκο;

Τέσσερις από τις κορυφαίες στιγμές,  του Θ. Πάγκαλου, στους Φακέλους του Παπαχελά .

ΟΙ ΔΕΚΑ ΦΟΡΕΣ ΚΟΠΡΙΤΕΣ

Ρώτησε ο Παπαχελάς:

- Kοπρίτης, δεν είναι και ο ...
πολιτικός που τον διόριζε, γνωρίζοντας τι έκανε;

Και η απάντηση:

" Βεβαίως! Δέκα φορές κοπρίτης , αλλά δεν μιλούσα γι αυτόν αυτή τη στιγμή, δεν μπορώ να μιλώ συνεχώς για όλα".

Τον περιμένουν στη Βουλή, οι 10άκις κοπρίτες σήμερα..

ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΤΟΥ... ΠΑΣΟΚ

ΠΑΠΑΧΕΛΑΣ: Αν δεν υπήρχε το Μνημόνιο και αν δεν είχαμε χρεοκοπήσει, αυτά θα τα λέγατε , όπως τα λέτε σήμερα  και θα συνέβαιναν όσα συμβαίνουν σήμερα;

ΠΑΓΚΑΛΟΣ : Νομίζω, πολλά από αυτά που συμβαίνουν  σήμερα , είναι  γραμμένα στο πρόγραμμα του ΠΑΣΟΚ. Τις μέρες που έρχονται, θα συναντήσουμε τις συνέπειες της απελευθέρωσης των επαγγελμάτων . Όλα αυτά είναι στο πρόγραμμα του ΠΑΣΟΚ, είμαστε μάλιστα δεσμευμένοι μάλιστα πάνω σ΄αυτά. Έχει δεσμευθεί επανειλημμένα και ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ  και εμείς.

Ευτυχισμένος θα είναι ο Γιώργος σήμερα!

ΑΠΕΛΥΣΑ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΜΟΥ

" Η κόρη μου ήταν διορισμένη στο γραφείο μου. Μετακλητός υπάλληλος,.όπως είχα το απόλυτο δικαίωμα  , όπως κάνουν όλοι οι βουλευτές , για άτομα που μπορούν να τα εμπιστευθούν για τη δουλειά τους. ... Μας έδωσε η Βουλή , έναν υπάλληλο, μεταπτυχιακό . Εγώ επειδή ήθελα έναν  υπάλληλο, για να ανεβάσω σε άλλο  επίπεδο τη δραστηριότητα  του γραφείου μου, απέλυσα, την κόρη μου, αυτό έκανα.Δεν την διόρισα, την απέλυσα!" 


Καλά, ότι είχαμε καβγά στην οικογένεια Πάγκαλου χθες το βράδυ, αυτό είναι σίγουρο!

ΦΑΣΙΣΤΕΣ, ΟΣΟΙ ΜΕ ΛΕΝΕ ΥΠΕΡΒΑΡΟ

... Μετά κατηγόρησε επικεφαλής της εναντίον του  συκοφαντικής "καμπάνιας",  όπως τη χαρακτήρισε,   τον... Σαμαρά. Αλλά εκεί που   έβγαλε  ένα ανθρώπινο παράπονο, αλλά και τσαντίλα, είναι για όσους τον  λένε ... υπέρβαρο : "

" Αυτό είναι φασιστικό, είναι απαράδεκτο, είναι απάνθρωπο, γιατί εγώ δεν είμαι υπέρβαρος γιατί αυτό με διασκεδάζει, δεν το κάνω επίτηδες.  Εχω μια αδυναμία, όπως άλλοι  ας πούμε, κουτσαίνουν, άλλοι δεν βλέπουν καλά"

Ο Παπαχελάς καλά τα πήγε, αλλά δεν έπρεπε και να  απολογηθεί κάποια στιγμή, γιατί θα  έκανε, όπως είπε, "δύο δυσάρεστες ερωτήσεις".

Τις άλλες ερωτήσεις βρήκε κόλπο να τις  κάνει, αφού μιλούσε για ερωτήσεις τηλεθεατών ( μαγνητοσκοπημένη, δεν ήταν η εκπομπή; )
.
Ο Πάγκαλος τόπιασε το κόλπο όμως πρός το  τέλος και ρώτησε,  σε μια ακόμα"  ερώτηση τηλεθεατή" : "Πως ... λέγεται αυτός;".
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
ΠΑΠΑΧΕΛΑΣ , ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΙΜΙΑ
http://pamelouketo.blogspot.com/2011/01/blog-post_13.html

ΤΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕ Ο ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΣΤΟΝ ΠΕΤΑΛΩΤΗ
http://pamelouketo.blogspot.com/2011/01/blog-post_3844.html

Σουίτα 5.400 ευρώ για τον Πάγκαλο, την Πρωτοχρονιά
http://pamelouketo.blogspot.com/2011/01/5400.html

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΟΚ ΠΑΓΚΑΛΟΥ ΣΤΟ ΠΑΜΕ ΛΟΥΚΕΤΟ

http://pamelouketo.blogspot.com/2011/01/blog-post_04.html

Πάγκαλος: Οι αστακοί ήταν ψόφιοι, ο σολομός καπνισμένος, το μπαρμπούνι έκλανε...

http://pamelouketo.blogspot.com/2011/01/blog-post_3659.html