Συμφωνούμε σήμερα για 118η φορά με τους θεσμούς.

Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011

Ο Μαλέλης , η ΕΡΤ και τα 4800 ευρώ


Πρόταση για να πάει στην ΕΡΤ δέχτηκε ο Σταμάτης Μαλέλης πριν 15 μέρες. Απάντησε όμως αρνητικά γιατί όπως είπε  " δεν  μπορώ να ζήσω με τα 4.800 τον μήνα, γιατί έχωανοιχτεί διαφορετικά."

Τα λέει ο ίδιος σε συνέντευξή του, στη Νάνσυ Νικολαίδου , στο " Έθνος της Κυριακής" :

Απαντάει ως εξής, στην ερώτηση, τι θα έκανε αν  του γινόταν πρόταση στην ΕΡΤ,

 " Δεν το έχω πει μέχρι τώρα πουθενά, αλλά θα σαs το αποκαλύψω... Πριν από15 μέρες μου έγινε πρόταση για να επιστρέψω στην ΕΡΤ! .  Αλλά είπα με ειλικρίνεια και σαφήνεια στα παιδιά που με φώναξαν και είναι και φίλοι μου, ότι εγώ δεν " δεν μπορώ να ζήσω με τα 4.800 τον μήνα, γιατί έχω ανοιχτεί διαφορετικά."


Μακάρι να είχα βάλει λεφτά στην άκρη, ή να μου το επέτρεπαν οι υποχρεώσεις μου και θα πήγαινα, θα ήθελα να κάνω κάτι καινούργιο στην ΕΡΤ και μάλιστα με την Έλλη θα με ενδιέφερε πάρα πολύ... Όμως , με τα 4.800 δεν μπορώ να ζήσω... Έχω δάνεια, τoυς  γονείς μου, έχω το παιδί μου, έχω ανοιχτεί για κάποια χρόνια. Αν ήταν ,όμως, διαφορετικά τα πράγματα, ναι θα πήγαινα... "


Για την Έλλη Στάη, μόνο καλά λόγια: " . Η Έλλη Στάη έδωσε ένα άλλο χρώμα στην κρατική τηλεόραση... Πιο... ιδιωτικό τηλεοπτικό χρώμα Ναι και μπράβο της  που πήγε με τόσο λίγα λεφτά... Τη συμπαθώ πάρα πολύ την Έλλη και δεν τη συμπαθώ μόνο προσωπικά και συναισθηματικά. Η Έλλη είναι αυτή τη στιγμή η καλύτερη Ελληνίδα παρουσιάστρια και είναι... μαγκιά η  ΕΡΤ που την έχει."

Ο τίτλος της συνέντευξης είναι : 'Η παλιά φρουρά έκανε τον κύκλο της".