Συμφωνούμε σήμερα για 118η φορά με τους θεσμούς.

Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011

Η σύγκριση των περιουσιών Τσοχατζόπουλου - Χατζηνικολάου

Δεν πήγαμε να ψάξουμε τα πόθεν έσχες εμείς. Το ραδιόφωνο ανοίξαμε το μεσημέρι και ο Νίκος Χατζηνικολάου έκανε τη σύγκριση της περιουσίας του , με αυτή του Άκη Τσοχατζόπουλου. 

Η συζήτηση η οποία αποκάλυπτε τα περιουσιακά στοιχεία , ήταν με το βουλευτή του ΛΑΟΣ , Κυριάκο Βελόπουλο, που φαινόταν να ξέρει για την περιουσία του Χατζηνικολάου, περισσότερα και από τον ίδιο.

Σύνδεση με Real fm  για τον αποκαλυπτικό για τα περιουσιακά στοιχείο διάλογο :

ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ:
Σας γνωρίζω πολλά χρόνια. Ξέρω ότι από 18 χρονών εργάζεστε. Έχετε μια περιουσία, όπως κι εγώ. Μπορώ να τα αποδείξω που τα βρήκα...

ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ
Ένα σπίτι έχω, δεν έχω τίποτα άλλο... Και τις μετοχές μου στον Real.

ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ
Ακριβώς.

ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ
Πως ο κ. Τσοχατζόπουλος, βγάζοντας λιγότερα χρήματα από μένα έγινε πάμπλουτος κι εγώ δεν τα κατάφερα; Πως γίνεται αυτός με μισθούς της τάξης των 5000 και των 6000 ευρώ, ενώ εγώ έπαιρνα τριπλάσιους και τετραπλάσιους...

ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ
Έτσι.

ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ
... να έχει  10, 15, 20 φορές την περιουσία μου. Πως γίνεται αυτό;

ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ
Ίσως δεν έπαιζε αέρα στο στο Χρηματιστήριο  ο κ. Χατζηνικολάου ή ο κ. Τσοχατζόπουλος έπαιζε .¨Ή ο κ. Βελόπουλος, λέω και το δικό μου όνομα, για να μη νομίζουν ότι τάχω μόνο με τον κ. Τσοχατζόπουλο.

ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ
Θέλω να ζητήσω συγγνώμη από τον κ. Τσοχατζόπουλο που είπα "20 φορές", γιατί είναι καμιά 100στή φορές, όπως μας διορθώνουν εδώ οι συνάδελφοι.

ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ
Είστε συντηρητικός στις προβλέψεις σας και τις εκτιμήσεις σας. Γι αυτό.


ΑΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ
Το δεύτερο ημίχρονο της κρίσης - Περιγραφή του αγώνα

http://pamelouketo.blogspot.com/2011/03/blog-post_6636.html#axzz1HsuW3uga