Συμφωνούμε σήμερα για 118η φορά με τους θεσμούς.

Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2011

Διάγγελμα του πρωθυπουργού , για κούρεμα και τα πανό στα γήπεδα

" Ελληνίδες, Έλληνες.


Βρίσκομαι στις Βρυξέλλες. Οι άλλοι ηγέτες έφυγαν και θα επιστρέψουν την Τετάρτη. Εγώ έμεινα μπας και πάρω καμιά πληροφορία από τι στο καλό συζητήσανε εδώ, γιατί εμένα δεν μου λέει κανένας.


Στη Σύνοδο άρχισαν να λένε ανέκδοτα για το κούρεμα και το haircut και φυσικά από αυτές τις πληροφορίες δεν βγάζεις άκρη. Τις προηγούμενες μέρες οι δανειστές μας και σωτήρες μας έκαναν...




διάφορα δείπνα μεταξύ τους και με έφτυναν. Ντύθηκα γκαρσόνι σε ένα από αυτά τα δείπνα, όπως σας είχα πει, μπας και ακούσω τίποτα πάνω στο σερβίρισμα, αλλά βρήκα τον μπελά μου γιατί έχυσα τη σούπα πάνω στην κ. Μέρκελ.


Στο ίδιο σκοτάδι είναι και ο Βαγγέλης ο Βενιζέλος. Τριγυρνούσε στα βρυξελλιώτικα στενά να βρει εστιατόριο να φάει και αυτό δείχνει τις προσπάθειες που κάνει γι αυτός για την πατρίδα, διαφορετικά κινδευνεύει η πολιτική του καριέρα.


Εξ όσων πληροφορούμε κάτι για κούρεμα το πάνε οι ηγέτες μας. Εμένα μου έδωσαν οι σύμβουλοί μου ένα χαρτάκι που λέει " η κρίση είναι της Ευρώπης". Κοντεύω να το μάθω απέξω. Αν θέλετε το πιστεύετε.


Έμαθα εδώ και για τα πανό και τα συνθήματα που ακούστηκαν στα γήπεδα. Ξαφνιάστηκα, γιατί οι Ευρωπαίοι ηγέτες με ρωτούσαν συνέχεια πόσο ήρθε ο Παναθηναϊκός με κάποιον Εργοτέλη.  Απορώ με την αστυνομία που πήγε να συλλάβει το πανό. Για λαμόγια μιλούσε, δεν μας έγραφαν  για προδοσία και Γουδή , που λέει ο  Σαμαράς. Γι αυτό παρακαλώ να αφεθεί το πανό ελεύθερο.


Εν πάση περιπτώσει το θέμα είναι ότι δεν έχουμε καταλήξει ακόμα για το θέμα που σας ενδιαφέρει. Αν κανένας ξέρει από σας πόσο πάει το κούρεμα, να με ενημερώσει μέσω του κ. Μόσιαλου, Ελληνίδες Έλληνες"

AΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ


Η χρεοκοπία θα γιορταστεί στις 28 Οκτωβρίου στην Κρήτη, με Γιώργο και Σοσιαλιστική Διεθνή!