Συμφωνούμε σήμερα για 118η φορά με τους θεσμούς.

Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2011

Τα συγχαρητήρια του πρωθυπουργού στην Εθνική για τη μεγάλη πρόκριση

Ο πρωθυπουργός κ. Παπανδρέου έκανε την εξής δήλωση, για το θρίαμβο της Εθνικής με 2- 1, στη Γεωργία.

" Παικταράδες μου. Πετύχατε μαζί μια μεγάλη πρόκριση .Το σημαντικότερο είναι ότι ο θρίαμβός σας αποπροσανατόλισε επιτέλους τους Ελληνες από την χρεοκοπία.. Σας ευχαριστώ.

Έχουμε κάνει πολλά σε αυτό τον τόπο και είχαμε δεσμευθεί...
και τη νίκη σας επί της Γεωργίας . Συγχαρητήρια στον κ. Σάντος, γιατί στο ημίχρονο είπε στους παίκτες , αλλάζουμε ή βουλιάζουμε.

Εγώ τόνισα και, τονίζω, ότι η Ελλάδα θα τηρήσει απολύτως τις δεσμεύσεις της για την πρόκριση στα τελικά . και βεβαίως, θα προχωρήσουμε σε όλες τις απαραίτητες μεταρρυθμίσεις, όπως και κάνει, με οποιοδήποτε τίμημα και κόστος ο κ. Σάντος.

Διότι ακριβώς, θέλουμε εμείς οι ίδιοι να αλλάξουμε τη χώρα μας, να αλλάξουμε την εθνική Ελλάδας ώστε να είναι μια χώρα και εθνική ομάδα ανταγωνιστική, κοινωνικά δίκαιη, αναπτυξιακή, ομαδάρα γενικά , παικταράδες μου.
.

Δέχτηκα πριν λίγο τα συγχαρητήρια της κ. Μέρκελ και του ΔΝΤ και σας τα διαβιβάζω και μου είπαν επίσης ότι θα έχετε στο πριμ της ΕΠΟ κούρεμα 50%"

ΑΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ
Βενιζέλος: " Ρίξτε μας !" Τι; Γιαούρτια;
Βάσω Παπανδρέου: Δεν είμαι νταλικιέρης
Αυτό είναι το ελικόπτερο που θα φύγει ο Γιωργος
Καταρρέει και η Τράπεζα Ανατολής σήμερα στο Χρηματιστηριο!
Τι έγινε στα γενέθλια της Μάργκαρετ
Ο Λαζόπουλος εναντίον της .Εθνικής Ελλάδας!
Ο Κοστάντσο και ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας
΅Με πήραν από την αστυνομία και κατάγγειλαν, ότι τους λήστεψαν΅Το πρόγραμμα των τραγουδιών Ρέμου- Βοσκόπουλου