Συμφωνούμε σήμερα για 118η φορά με τους θεσμούς.

Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2011

Δραματικό μέιλ του Ανδρέα Παπανδρέου στον Γιώργο Παπανδρέου

 Πριν λίγο το Πάμε Λουκέτο έλαβε  δραματικό μέιλ    από τον Ανδρέα Παπανδρέου που απευθύνεται στον γιο του Γιώργο Παπανδρέου.


Το πλήρες κείμενο:


" Τάμαθα τα νέα Γιωργάκη.  Και σε λέω « Γιωργάκη»  γιατί κανένας δεν με παρασύρει να σε πω «Γιώργο», όπως σε βάφτισαν οι κόλακες μόλις βγήκες πρωθυπουργός.


Γιωργάκη, Σε είδα στην τηλεόραση  στην ομιλία σου στη Βουλή και σπάραξε η καρδιά μου. Χίλιες φορές να έβλεπα τούρκικο. Εγώ είμαι πεθαμένος. Αλλά σκέτο πεθαμένος. Εσύ πάνω στο βήμα ήσουν και πεθαμένος και ψόφιος.

Δεν πίστευα ποτέ στη ζωή μου και στο θάνατό μου, ότι θάβλεπα αυτό το θλιβερό  πολιτικά θέαμα. Στα 40 να κάνεις και το μνημόσυνο.  


Αφού την έκανες έτσι  την ομιλία  θα έπρεπε να την κορυφώσεις τουλάχιστον στο τέλος. Να βουτήξεις από το βάθρο  της Βουλής να γνωρίσεις την αποθέωση.


Γιωργάκη, όταν σε...







έβλεπα στην κούνια, έλεγα «χαζό παιδί, χαρά γεμάτο». . Θυμήθηκα χθες πριν κοιμηθώ ,  τα πρώτα σου βήματα. Ήσουν το πρώτο παιδί, που έκανε τα πρώτα βήματα προς τα πίσω. Το Rewindς  που λένε τα αστεία στο διαδίκτυο.

Αργότερα έμαθες αριθμητική μέχρι το 10, όσα δηλαδή τα δάχτυλα των χεριών του. Για το 20 έβγαζες και τα παπούτσια σου να μετρήσεις. Το αντίθετο με τα σημερινά παιδιά που μαθαίνουν να μετράνε εύκολα. Μνημόνιο 1, 2, 3, 4 κλπ.


Tώρα μετά από τόσες δεκαετίες, κατάλαβα και την παιδική αγάπη για τα ελικόπτερα. Τριακόσια ελικοπτεράκια σου είχα πάρει.


Έπαθα την πλάκα μου, όταν  βγήκες πρωθυπουργός. Εσύ. Που για να βάλεις τις κάλτσες σου, χρειάζεσαι προσπέκτους.




Όμως  τρελάθηκα από αυτά που είδα στην πρωθυπουργία σου. Έλεγα ότι εγώ είμαι ο μεγαλύτερος δημαγωγός και ψεύτης στην ιστορία. Αλλά ομολογώ με ξεπέρασες. Ρισπέκτ.


Ιδιαίτερα στο « ψεύτης» , δεν παίζεσαι. Λες τρελά ψέματα.  Κατόρθωσα να καταλάβω τι πραγματικά πιστεύεις, όταν τάβαλα στον υπολογιστή μου αυτά που λες και τα διάβασα ανάποδα. Κάτι κατάλαβα έτσι. Και το κυριότερο ότι το «δημοψήφισμα» δεν το ήθελες από την αρχή. ¨Ήταν σαρδάμ


Όσο για το «δημαγωγός» μάλλον καλά κάνεις. Ο Έλληνας τη θέλει τη δημαγωγία. Την έχει στο πετσί του. Θυμήσου εμένα. Τι μου έλεγαν για τον Τσοβόλα; Τον είδες που βγήκε στον Χατζηνικολάου  σαν σωτήρας;


Γιωργάκη. Σε αυτό που σε συγχαίρω είναι για την Κοινοβουλευτική ομάδα. Καλά κάνεις και τους αλλάζεις τα πέταλα. Μην απειλείς που λένε ότι θα σε ρίξουν. Κι αυτοί Έλληνες είναι .Την τελευταία στιγμή, θα ψηφίσουν το αντίστροφο από αυτό που λένε.

Σε αυτή την ΚΟ όμως έχεις και ένα διαμάντι. Την Καΐλή . Για στείλε μου το κινητό της, να της πω εγώ τι σημαίνει " καλτσοδέτα" .




Είμαι οργισμένος μαζί σου ΓΑΠ. Αλλά προχώρα. Ο Έλληνας , αυτός ο μαλάκας λαός έχει απεριόριστες δυνάμεις. Άντέχει. Ξέσκισέ τον. 

 Θα καταλάβεις ότι έχεις κάνει κάτι , αν γίνει απεργία των υπαλλήλων καθαριότητας, αλλά δεν θα υπάρχουν σκουπίδια στο δρόμο για να μαζέψουν.

 Μια διαφήμιση λέει ΅Εσείς ξέρετε που φτάνει μια κουτσομούρα΅. Εγώ ξέρω που φτάνει ένας Γιωργάκης



Γιωργάκη είναι το πρώτο μέιλ για σήμερα. Θα ακολουθήσουν και άλλα εντός της ημέρας. Να προσέχεις τον Νίκο , μην χάσει από τα CDS.


Εγώ μίλησα για το χρονοντούλαπο της ιστορίας. Εσύ με Βενιζέλο και Πάγκαλο, μίλα για το " μπαουλοντίβανο της ιστορίας"

Γιωργάκη, ναι, εξακολουθείς ακόμα να είσαι χαζό παιδί, χαρά γεμάτο. Όμως  ομολογώ ότι οργίζομαι όταν αποκαλούν προδότη. Είμαι πατέρας σου και ξέρω. Καμιά σχέση. Μικρός   μόνο σου άρεσε ένα παιχνίδι που το έλεγαν " Προδοτούλη".Πεντακόσια σου είχα πάρει από δαύτα, με τις κούτες μου τάστελναν από την Αμερική.


Τάμαθα τα νέα Γιωργάκη. Πάρε και δύο νέα συνθήματα μου, που ανέβασε ο Καραμανλής ο  σήμερα στον τοίχο του φέισμπουκ μου:


-         ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ


-         Η ΕΛΛΑΔΑ ΓΥΡΙΊΖΕΙ ΑΠΟ ΠΊΣΩ


Lol-)-)-)-)-)-)-)-)-)-)-)-)-)-)-)-)-)-)-)-)-)-)-)-)-)-)-)-)"