Συμφωνούμε σήμερα για 118η φορά με τους θεσμούς.

Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2011

Συνέντευξη από την καρέκλα που είναι πάνω της γαντζωμένος ο ΓΑΠ

Είχαμε μια σύντομη συνέντευξη με την Καρέκλα που όλοι λένε , ότι είναι γαντζωμένος πάνω της  ο ΓΑΠ και δεν φεύγει με τίποτα.

Το Πάμε Λουκέτο , σας παραθέτει το πλήρες κείμενο της συνέντευξης:


- Γεια σας, κυρία Καρέκλα που είναι γαντζωμένος ο ΓΑΠ. Πως αισθάνεστε γι αυτό;

" Πως να αισθάνομαι; Σε εσάς είναι γαντζωμένος στο σβέρκο, φαντάζεστε πώς νιώθω εγώ που είναι γαντζωμένος και κάθεται πάνω μου".

- Άβολα, ε;

" Κύριε Λουκέτο, με ...





δουλεύετε; Τι άβολα; Εχει στρογυλλοκαθήσει πάνω μου, 25 μήνες τώρα, 24 ώρες το εισοσιτετράωρο. Δεν ξεκολλάει ούτε στιγμή. Με έχει διαλύσει. Και δεν σηκώνεται να φύγει με τίποτα. Με έχει διαλύσει. Θα πάω σήμερα ή στον γιατρό ή στον επιπλοποιό . Πίστευα χθες ότι θα ξεκουνηθεί. Αλλά τίποτα. Και πρέπει να ανέχομαι και την παρενόχλησή του"..

- Δηλαδή;

" Κάθε πρωί έρχεται και και μου λέει "καρέκλα, καρεκλούλα μου , σ 'αγαπώ πολύ".

_ Σοβαρά;

"  Και δεν   μένει εκεί. Με παρενοχλεί . Με χαϊδεύει και μου λέει ότι μ' αγαπάει πολύ και δεν θέλει να με χάσει με τίποτα. Μετά γονατίζει μπροστά μου και αρχίζει ν α με φιλάει με πάθος...

- ....Τι; Είναι συγκλονιστικά αυτά που μου λέτε κυρία Καρέκλα που όλοι λένε , ότι είναι γαντζωμένος πάνω της  ο ΓΑΠ

" ... και  μετά μου λέει παθιασμένος  ότι με θέλει πολύ και θέλει να με κάνει για πάντα δικιά του.... Τι έγινε κύριε Λουκέτο, πέσατε από την καρέκλα ;;;"

ΛΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ
Ο Βενιζέλος πήρε τελικά το δαχτυλίδι της Κηφισίας
Δραματικό μέιλ του Ανδρέα Παπανδρέου στον Γιώργο Παπανδρέου
Να αλληλομαγνητοφωνούνται Παπανδρέου- Σαμαράς
"Habemus Παπαδήμας"!
Αυτό το κείμενο για τον ΓΑΠ, μην το διαβάσετε με τίποτα!
Η Άντα Παπανδρέου διάδοχος!
"Να παραιτηθεί ο πιλότος του ελικόπτερου του πρωθυπουργού για να μην μπορεί να φύγει"
"Η Μέρκελ ζήτησε Σημίτη" ! Πάλι πρωθυπουργός με σαρδάμ;
O Γιώργος σφύριξε
Τι τίτλο να βάλω για τον Παπανδρέου ;
"Θέλουν να δουν στις Κάνες, αν ο ΓΑΠ είναι πιο αργός στο μυαλό και από γύρισμα του Αγγελόπουλου"