Συμφωνούμε σήμερα για 118η φορά με τους θεσμούς.

Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2011

Η Μενεγάκη στόλισε το σπίτι με... μελομακάρονα;

Η Μενεγάκη έγραψε στο τουίτερ για τον χριστουγεννιάτικο στολισμό του σπιτιού της : ΅Ο στολισμός του σπιτιού είχε μεγάλη επιτυχία΅.

Επιτυχία έχουν τα σιντί, αλλά δεν είναι το θέμα αυτό. Υπάρχει αγωνία αν στόλισε και φέτος το σπίτι με...
μελομακάρονα, όπως είχε πει πέρσι.

Ο μονόλογος του .... Ιονέσκο, που έγραψε ιστορία όταν τάλεγε:

" Θέλω να πω ένα άλλο που πέφτουμε σε λούμπα. Με τα μελομακάρονα και τους κουραμπιέδες, αλλά δεν με έχω πιάσει μια φορά να....

πάρω ένα, λες και δεν μου φτάνει η δόση και δεν είμαι και γλυκατζού . Έτσι και βάλω ένα στο στόμα μου , μπορεί να χτυπήσω τρία και τέσσερα. Αλλά... αυτοαπανωτό, δηλαδή δεν προλαβαίνει να κατεβεί το πρώτο ! Το δεύτερο, το τρίτο, το τέταρτο και μετά λέω ΅ντροπή σου, αίσχος, άντε να χαθείς, το λέω μόνη μου. Αλλά αυτή η γεύση με τρελαίνει, δεν μου φτάνει ένα! Αυτή η γεύση με τρελαίνει , έτσι μόλις ξεκινάει ο στολισμός του σπιτιού, μέσα στον στολισμό βάζω και τα μελομακάρονα, το έχω σαν στολισμό , αφού στολίσουμε το σπίτι, τα Χριστούγεννα στολίσαμε δένδρο, δεν θα βάλουμε μελομακάρονα και τα λοιπά ; "

ΑΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ
Φωτογραφίες σοκ Άδωνι και ... Ανδρέα Παπανδρέου!
Τι σημαίνει "οι λογαριασμοί τρέχουν"
Αγωνία τέλος: Η Ελλάδα στη Γιουροβίζιον 2012!