Συμφωνούμε σήμερα για 118η φορά με τους θεσμούς.

Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2011

H συνταγή Μαρίκας Μητσοτάκη για τα "γιουβερλάκια της συγκυβέρνησης", που βγαίνουν σε βιβλίο!

Σας παρουσιάζω  τη συνταγή για τα περίφημα ντολμαδάκια της Μαρίκας Μητσοτάκη.  Η σύζυγος του επίτιμου κάνει τα ντολμαδάκια  βιβλίο με τίτλο «ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΜΕ ΙΣΤΟΡΙΑ» και θα το παρουσιάσει μαζί με τον Ανδρουλάκη και τον Μαμαλάκη , τη Δευτέρα 28 Νοεμβρίου στην  Αθηναΐδ;α .

Τα περίφημα ντολμαδάκια έχουν γράψει πολιτική ιστορία γιατί τα έφαγαν  στο σπίτι της οικογένειας Μητσοτάκη στη Γλυφάδα ο Χαρίλαος Φλωράκης και ο Λεωνίδας Κύρκος , στη συγκυβέρνηση του   1989, υπό τον Τζαννετάκη.

Ο Πάμε Λουκέτο εξασφάλισε όπως πάντα αποκλειστικά τη συνταγή της Μαρίκας Μητσοτάκη για τα ντολμαδάκια, που έχει ως εξής:



" Γεια σας από τη Μαρίκα Μητσοτάκη. Μην απορείτε κάνω τη Βέφα . Ένεκα η κρίσις. Το φαγητάκι που θα μαγειρέψουμε σήμερα λέγεται "Ντολμαδάκια γιαλαντζί συγκυβέρνηση" που τα έφτιαξα το 1989 με  τα χεράκια μου, αλλά μπορείτε να τα φάτε σήμερα λόγω ασιτίας και νέας κυβέρνησης συνεργασίας.
 ΥΛΙΚΑ
Σημασία δεν έχει τι μαγείρεψα  τότε, αλλά τι κάνουμε τώρα για να επιζήσουμε.
Κλέβουμε  1000 γρ αμπελόφυλλα και 2 ματσάκια φρέσκα κρεμμυδάκια, γιατί αν πάμε με το σταυρό στα χεράκια  σήμερα, θα τα τινάξουμε , αγάπες μου.
Μετά χρειαζόμαστε 2  μαϊντανούς και βρίσκουμε εύκολα από αυτούς που βγαίνουν στις τηλεοράσεις μας  και βάζω μέσα και τη Ντόρα μου και τον Κυριάκο μου.

Παίρνουμε 4 – 5 μεγάλα ξερά κρεμμύδια, ένα Λουκά Παπαδήμο και ένα Βαγγέλη Βενιζέλο, που προσέχουμε όμως να μη φάει τα φρέσκα κρεμμυδάκια , που λέγαμε προηγουμένως. 
Ρίχνουμε μια δόση Κύρκο, Φλωράκη, Τζανετάκη και Μητσοτάκη για νοσταλγία στο παρελθόν  και 4 φλ. τσαγιού ρύζι καρολίνα και  3 λεμόνια που έχουμε μαζέψει από αποδοκιμασίες κατά πολιτικών

Εκτέλεση
Αληθινή εκτέλεση για το φαγάκι μας. Φοράμε στον Κώστα μου ποδιά και αν τα αμπελόφυλλα είναι φρέσκα τα ζεματάμε σε νερό που βράζει για 4 – 5 λεπτά, εκτός αν από την γκαντεμιά του Κώστα μου, ζεματιζόμαστε εμείς από το καυτό νερό.
Αν τα  ντολμαδάκια είναι κονσέρβας τα πλένουμε  καλά και κοιτάμε ύποπτα τον Κώστα μου  δίπλα μας και κάνουμε την προσευχή μας να πετύχει η συνταγούλα μας. 
Ψιλοκόβουμε  όλα τα χορταρικά και τα κρεμμύδια και κάνουμε  την ευχή με τον Κώστα μου δίπλα σας, να μη γίνει το φαγητό στιφάδο.
Μετά πιάστε δουλειά εσείς. Ανακατεύετε καλά το  μίγμα και ρίχνετε μέσα λίγο πετρέλαιο μέσα, γιατί είναι πολύ επίκαιρο αυτήν την εποχούλα. 
Απλώνετε στον πάτο κατσαρόλας μερικά αμπελόφυλλα και τον Μίμη Ανδρουλάκη, τον λιγούρη, που δουλειά δεν είχε, είδε κάμερες και ήρθε να κάνει την παρουσίαση του βιβλίου μου. 
Παίρνετε ένα – ένα τα αμπελόφυλλα μετά και τον Ηλία Μαμαλάκη  και βάζετε στη μέση μια μικρή κουταλιά κοκτέιλ μολότοφ για πολιτικούς που  τους έχω σιχαθεί όλους δαύτους και έχω 40 στην οικογένειά μου.
Τυλίγετε το φύλλο χαλαρά  με τον Πάγκαλο και το βάζετε στην κατσαρόλα με τις γυρισμένες άκρες προς τα κάτω, μέχρι να πιάσουμε πάτο. 
Συνεχίζετε με τα υπόλοιπα φύλλα, τοποθετώντας τα ντολμαδάκια σφιχτά το ένα δίπλα στο άλλο, σαν  τον Χρυσοχοίδη με τον Άδωνι.
Όταν τελειώσετε αγάπες μου  κλέβετε λίγο αλατοπίπερο,από τον γείτονα. Βάζετε από πάνω ένα μεγάλο και βαρύ πιάτο και τα βάζετε να βράσουν σε σιγανή φωτιά 500 βαθμών, αν δεν σας έχει κόψει το ρεύμα η ΔΕΗούλα.. Τα βράζετε για μια ώρα περίπου, με το ρολόι Παπανδρέου 
Μετά κάνει την προσευχή ο Κώστας μου, να έχει πιάσει η συνταγή, αλλά δεν βλέπω να πιάνει. Όπως άλλωστε, δεν έπιασε η συνταγούλα με τα ντολμαδάκια  που έφτιαξα το βρώμικο 89 και τα τίναξε όλη η Ελλάδα και όσοι έφαγαν από αυτά.
. Μα θέλετε συνταγούλα  με το Κώστα δίπλα μου και να πετύχει;
Καλή σας όρεξη και καλή σας Ανάσταση"

ΑΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ
Μητσοτάκης :"Να γίνει απόψε ένα ήσυχο ματς! "
Η τρόικα το βράδυ στο Καραισκάκη!
44 ατάκες ... εβδομάδας