Συμφωνούμε σήμερα για 118η φορά με τους θεσμούς.

Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2011

Οι ευχές Μητσοτάκη σε Σαμαρά , για τα δεύτερα γενέθλιά του στη ΝΔ

Μέιλ έστειλε πριν λίγο ο επίτιμος πρόεδρος της ΝΔ, Κωνσταντίνος Μητσοτάκης , στον πρόεδρο της ΝΔ Αντώνη Σαμαρά, που σήμερα συμπληρώνει δύο χρόνια στην προεδρία του κόμματος.

Ο Πάμε Λουκέτο εξασφάλισε βέβαια το μέιλ με τις ευχές Μητσοτάκη στον Σαμαρά:


" Για τα γενέθλια των δύο ετών στην προεδρία του κόμματος, που κάποτε είχα εγώ την τιμήν να είμαι ηγέτης του , σου εύχομαι ολόθερμα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και να τα εκατοστήσεις . Χρόνια, μέρες, ώρες στη ΝΔ, διάλεξε ο, τι θέλεις.

Ενθυμούμαι  πάντα τρυφερά ότι με έριξες από  πρωθυπουργό και δεν θα το ξεχάσω μέχρι να κλείσω τα μάτια μου, δηλαδή πότέ.

Σου εύχομαι Αντωνάκη ή Τρελαντώνη , που σε λένε , να σε καμαρώσω και  να σε δω  πρωθυπουργό. Φτου σου, μη σε ματιάσω΅!

Σαν δώρο σου στέλνω το βιβλίο της Μαρίκας μου για τα ντολμαδάκια. Όσοι έφαγαν από αυτά κάποτε,  τα τίναξαν, μόνο εγώ επέζησα. Χα, χα, χα, χα.. Γι αυτό το διαψεύδει ότι δεν φάγαμε ντολμαδάκια...
ΥΓ. Α, ξέχασα... Η υπογραφή στο βιβλίο είναι δική μου! Γούρι, γούρι, γούρι!,  Χα, χα, χα, χα"

ΑΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ