Συμφωνούμε σήμερα για 118η φορά με τους θεσμούς.

Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2011

" Μου ήρθε η επιστροφή από τα κάλαντα πέρσι" - Ατάκες ημέρας

Παράγινε το κακό με τα Καγιέν που τα καίνε για να παίρνουν τα ασφάλιστρα. Έβγαλε προειδοποίηση  για πυρκαγιά η Πυροσβεστική για αύριο , Χαλάνδρι- Καβούρι










 
Έχω μείνει 22 φορές άνεργος. Πως το κατάφερα δεν ξέρω , αφού έχω αλλάξει μόνο 13 δουλειές.



Το βράδυ μπήκαν στο σπίτι και μου έκλεψαν τη μισή ταχύτηττα από το ϊντερνετ



Κανονικά τα Σκόπια έπρεπε να τα ονομάσουν "Μητσοτάκη"


Χειροπέδες για χρέη και σε 84χρονη, διευθύνουσα σύμβουλο ξενοδοχείου ( αφέθηκε ελεύθερη και κάθε μήνα θα εμφανίζεται στον Άγιο Πέτρο)


Ο Χρυσοχοίδης συνέλαβε και την αρχηγία του ΠΑΣΟΚ


Το συμπέρασμα της απόφασης για τα Σκόπια σήμερα: Η χρεοκοπία είναι ελληνική



Μου ήρθε η επιστροφή από τα κάλαντα πέρσι, αλλά θα μου κάνουν πρώτα έλεγχο.



Παπανδρέου: Βοήθησε για τη συναίνεση, ότι με το Σαμαρά, μοιραζόμασταν κάποτε το ίδιο μπάνιο ( τώρα όμως μπάνιο και wc το μοιράζεστε τρεις)


Το πετρέλαιο για να κόψεις το Καγιέν και  να πάρεις την ασφάλεια , στοίχίζει ακριβότερα...


100 δολάρια το βαρέλι το πετρέλαιο.. Με τα λεφτά που έχω, αγοράζω μόνο το βαρέλι