Συμφωνούμε σήμερα για 118η φορά με τους θεσμούς.

Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2010

Απάντησε με υπόμνημα ο Καραμανλής. Όλο το κείμενο

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ


Με υπόμνημα 324 λέξεων απάντησε πριν λίγο ο κ. Κ. Καραμανλής, στην κλήση της Προανακριτικής Επιτροπής.

Δείτε παρακάτω το κείμενο υπομνήματος, που θα προκαλέσει συζητήσεις, αφού περιλαμβάνει πολιτικές βόμβες!



« Αγαπητές κυρίες ,αγαπητοί κύριοι της Προανακριτικής Επιτροπής.

Έχω την τιμή και την χαρά να ανοίξω το στόμα σου σε σας, μετά την κλήση μου στην Επιτροπή σας.

Παρότι θα περιμένατε διαφορετικά πράγματα να σας πω, θα ήθελα να σας εκφράσω τις ευχαριστίες μου για την κλήση στην Προανακριτική ως μάρτυρα . Αν και , ομολογώ, θα προτιμούσα να κληθώ ως κατηγορούμενος. Θα επιθυμούσα μάλιστα να πάω και απευθείας στο Ειδικό Δικαστήριο. Γιατί εμάς τους πρωθυπουργούς μας οδηγεί πάντα το όραμα του Ανδρέα στο Ειδικό Δικαστήριο και η αθώωσή του.

Αλλά να σοβαρευτούμε, Αγαπητές κυρίες ,αγαπητοί κύριοι της Προανακριτικής Επιτροπής.

ΠΡΩΤΟΝ: :Τόπε και ο Καμμένος χθες στην τηλεόραση: Έκλεψα; Κανένας δεν με θεωρεί κανένα ικανό, ούτε γι αυτό.

ΔΕΥΤΕΡΟΝ: Οργάνωσα εγώ το σκάνδαλο του Βατοπεδίου; Αυτό απαιτεί άνθρωπο ικανό και «δημιουργικό» στις επιδιώξεις του. Εμένα δεν με αποκαλείτε όλοι ανίκανο, τεμπέλη και ότι παίζει όλη μέρα πλέι στέισιον; Εγώ και στην εφημερίδα που διάβασα πως οργανώθηκε σε όλες τις λεπτομέρειες του αυτό το σκάνδαλο, ζαλίστηκα.

ΤΡΙΤΟΝ: Πως ήμουν ενήμερος για το Βατοπαίδι; Έχω άλλα ενδιαφέροντα αγαπητές κυρίες ,αγαπητοί κύριοι της Προανακριτικής Επιτροπής. Πχ, σήμερα που σας στέλνω αυτό το υπόμνημα, το μόνο που με ενδιαφέρει είναι γιατί πήρε κιλά ο Σιμάο και έχει γίνει πιο υπέρβαρος από μένα, και έχει κάνει έξαλλο τον Νιόπλια. Έχω απάντηση σε αυτό:» Γιατί πάχυνε; Γιαττί ακολούθησε την λεγόμενη «δίαιτα Σιμάο» : «Τρώω δηλαδή τα πάντα, εκτός από ντρίμπλες» . Χα. Χα.. Δεν γελάτε; Δεν έχετε χιουμορ;

Και να μιλήσουμε πολύ – πολύ σοβαρά τώρα . Ένας Καραμανλής στην Προανακριτική, έστω και μάρτυρας; Αφεντικά και δούλοι , ένα γινήκαμ' ούλοι; Και που είστε.. Κάντε τέτοια, και θα γυρίσει ο τροχός και εκεί που ήμουν θάσουνα και εκεί που είσαι, θάμαι. Το τελικό αποτέλεσμα όμως; Θα μας πάρουν όλους με τις πέτρες στο Σύνταγμα. Το θέλετε; Τι κοιτάζεστε μεταξύ σας;

Δικός σας για περισσότερα. Κάνω ένα βήμα μπροστά και προτείνω να καταθέσω και ενώπιον σας σε ημέρα και ώρα που δεν αγωνίζεται ο Παναθηναϊκός..



Φιλάκια

Κ. Καραμανλής