Συμφωνούμε σήμερα για 118η φορά με τους θεσμούς.

Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2010

Παπανδρέου- Παπαρήγα , συζήτησαν για τις απολύσεις στον 902

- Φοβερό ντύσιμο έχεις κάνει Αλέκα! Valentino;
-Οχι. Μαρξ Μάρα!
-
ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: Αλέκα, μπράβο. Τους καθάρισες τους εργαζόμενους στον 902. Κι άλλες απολύσεις , άκουσα.

ΠΑΠΑΡΗΓΑ: Μα δεν βγαίνω ρε Γιώργο, δεν βγαίνω

ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: Για πες μου γιατί καταλαβαίνω, ότι δεν μπορούσες να μου μιλήσεις ανοιχτά στη Βουλή τις προάλλες

ΠΑΠΑΡΗΓΑ: Αφού τα ξέρεις. Εμάς τους επιχειρηματίες, μας...
έχει γονατίσει η κρίση. Διώχνω μερικούς τεμπελχανάδες, για να διατηρηθεί η κερδοφορία του ΚΚΕ

ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: Σε καταλαβαίνω. Θα κάνει και το ΠΑΣΟΚ μια εκδοτική εταιρία. Την Πασοκοεκδοτική


ΠΑΠΑΡΗΓΑ: Καλό μου ακούγεται. Εγώ έχω διώξει τόσους, που λέω μόνη μου τις ειδήσεις στον 902.

ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: Σε είδα που έλεγες τον καιρό. Ωραίο το Ι PHONE. Εγώ έχω οικολογικό κινητό. Πράσινα τηλέφωνο και πράσινες αναπάντητες κλήσεις .

ΠΑΠΑΡΗΓΑ: Να κάνουμε κάνα ντιλ να αγοράσει το κράτος τον Ριζοσπάστη;